حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Galaxy A34 5G طراحی این گوشی را در رنگ‌بندی متنوع نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ درحال کار بر روی مدل جدید گوشی میان‌رده خود با نام گلکسی A34 5G است. ماه گذشته، رندرهای اولیه CAD این دستگاه منتشر شد. اکنون، TheTechOutlook رندر دقیق گوشی Galaxy A34 5G را منتشر کرده است که از طراحی پنل جلویی و پشتی به‌همراه رنگ‌بندی متنوع حکایت دارد.

رندر Galaxy A34 5G

رندر جدید و دقیق گلکسی A34 5G نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ‌بندی متنوع وارد بازار خواهد شد. تصاویر نشان می‌دهند که این دستگاه میان‌رده در رنگ‌هایی مانند گرافیت، بنفش، آهکی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

گلکسی A34 همچنین با نمایشگر ناچ قطره‌ای وارد بازار خواهد شد. پنل پشتی آن ترکیب دوربین سه‌گانه با فلاش LED دارد. این سه دوربین دارای حلقه‌های بیرون‌زده و جداگانه هستند. مشخص نیست که آیا این دستگاه دارای اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود است یا سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار دارد.

این نشریه همچنین برخی از مشخصات مورد انتظار گلکسی A34 را به‌اشتراک گذاشته است. در این گزارش آمده که نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با وضوح +FullHD و رفرش‌ریت 90 هرتز ارائه می‌شود.

رندر Galaxy A34 5G

رندر Galaxy A34 5G

گلکسی A33 درحال‌حاضر از چیپست Exynos 1280 بهره می‌برد که از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. جالب اینجاست که گفته می‌شود نسخه کره‌ای آن به چیپست Dimensity 1080 مجهز شده است. همین تراشه احتمالاً قدرت گلکسی A34 را تأمین می‌کند. گفته می‌شود که چیپست با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

این دستگاه ممکن است دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو برای ثبت تصاویر سلفی باشد. احتمالاً باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی نیز برای میان‌رده آینده سامسونگ درنظر گرفته شده است.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که گلکسی A54 5G که احتمالاً دارای چیپست جدید Exynos 1380 است، ممکن است درکنار گلکسی A34 نیز معرفی شود. گلکسی A14 و گلکسی A24 نیز قرار است در اوایل سال 2023 معرفی شوند.

نظر شما درباره رندر Galaxy A34 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی