حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید از سری گلکسی A سامسونگ رویت شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سامسونگ به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، طیف مختلفی از محصولات میان‌رده دارد که شاخص‌ترین آن‌ها را باید سری A دانست. اخیرا شایعات زیادی در مورد نسل جدید دستگاه‌های این خانواده مطرح شده است. در همین رابطه نیز اخیرا مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید از سری گلکسی A سامسونگ رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید از سری گلکسی A سامسونگ رویت شد

غول تولیدی کره جنوبی، یعنی سامسونگ، در حال رونمایی از چند گوشی موبایل در سری گلکسی S است. طبق گزارش اخیر، سامسونگ گلکسی A14 5G، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G اکنون گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده اند. این بدان معناست که این دستگاه ها یک قدم به عرضه رسمی خود نزدیک‌تر شده‌اند. در حال حاضر، گلکسی A54 5G در وب سایت سازمان صدور گواهینامه بلوتوث دستگاه‌ها ظاهر شده که دارای شماره مدل SM-A546V است همچنین از سوی دیگر، شماره مدل گلکسی A34 5G نیز SM-A346B_DSN است.

مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید از سری گلکسی A

علاوه بر این، گلکسی A14 5G دارای هشت شماره مدل مختلف است. این اعداد عبارتند از SM-A146U، SM-S146VL، SM-A146U1-DS، SM-A146W، SM-A146U، SM-A146P، SM-A146P-N، و SM-A146P-DSN. دو مدل دیگر از Galaxy A14 نیز وجود دارد که شامل SM-A145P_DS و SM-A145R_DSN می‌باشد. علاوه بر تایید اینکه گلکسی A14 5G از بلوتوث ۵.۲ و گلکسی A14، A34 5G و A54 5G از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کنند، اطلاعات گواهی بلوتوث SIG هیچ مشخصاتی از این دستگاه‌های تلفن همراه جدید سامسونگ فاش نکرده است.

به گفته GizChina، همچنین در خبر دیگری نیز گفته شده است که کوالکام در سال آینده مالک ۱۰۰ درصد سود سری گلکسی S سامسونک و آیفون‌های اپل در برخی قطعات خاص مانند تراشه و مودم خواهد شد در گزارش جدیدی که توسط Strategy Analytics منتشر شده، این موسسه آماری ادعا کرده است که وابستگی کوالکام به اپل و سامسونگ الکترونیک بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است. کوالکام تا سال ۲۰۲۳ تمام ۱۰۰ درصد از سهم بازار گلکسی S و آیفون اپل را در اختیار خواهد داشت و کوالکام از این انحصار دوگانه سود خواهد برد. با این حال، اکنون انتظار می‌رود که سطح عرضه فعلی قطعات را حفظ کند. این همچنین بدان معنا است که انتظار نمی‌رود مدل‌های آیفون ۲۰۲۳ از مودم توسعه یافته توسط خود اپل استفاده کنند.

آمار درآمد کوالکام

علاوه بر این، آکاش پالخیوالا، مدیر مالی کوالکام، در گفتگویی درباره درآمد این شرکت تایید کرد که کوالکام از سهم ۷۵ درصدی (تراشه‌ها) در سری گلکسی S22 به یک سهم جهانی جدید و بیشتر رسیده است. گزارش مالی اخیر نشان می دهد که کوالکام در سال مالی ۲۰۲۲ به درآمد ۴۴.۲۰۰ میلیارد دلاری دست یافته است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سود خالص این شرکت نیز رقمی معادل ۱۲.۹۳۶ میلیارد دلار برآورد شده است که نسبت به سال قبل یک افزایش بسیار نجومی ۴۳ درصد را نشان می‌دهد. کوالکام انتظار دارد درآمد این شرکت در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۳ به ۹.۲ یا حتی ۱۰ میلیارد دلار برسد. نظر شما کاربران ترنجی درباره مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید از سری گلکسی A سامسونگ که اخیرا رویت شده‌اند، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان