حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A34 5G سامسونگ پیش از رونمایی در دفتر استانداردهای هند مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری A را برای عرضه در کشور هند و سایر بازار ها، معرفی خواهد کرد ‌‌. گلکسی A14 5G و Galaxy A23 5G به تازگی توسط این شرکت در هند عرضه شدند. گلکسی A34 5G نیز یکی از تلفن های هوشمند سامسونگ است؛ که به زودی در بازار های مختلف عرضه خواهد شد ‌‌.

گلکسی A34 5G در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی Galaxy A34 5G نداریم و سامسونگ هنوز هیچ تاریخی را برای معرفی این گوشی اعلام نکرده است ‌‌. اما این دستگاه هم اکنون در وب‌سایت اداره استاندارد های هند مشاهده شده است. گلکسی A34 5G سامسونگ با شماره مدل SM-A346E در دفتر استانداردهای هند (BIS) دیده شده. طبق گزارش‌ها، این گوشی در برخی مناطق دارای تراشه Exynos 1280 بوده و در مدل‌های کره‌ای و اروپایی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ برخوردار خواهد بود.

رندر Galaxy A34 5G

پیش بینی می‌شود گران قیمت ترین نسخه Galaxy A34 5G سامسونگ دارای ۸ گیگابایت حافظه رم باشد. رندر های این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. در کنار این لنز ها، یک فلاش LED نیز خودنمایی می‌کند. در این گوشی هوشمند خبری از پانچ هول نبوده و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ (همان ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل) و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود.

رندرهای رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ منتشر شد

 

سه لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی ای ۳۴ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. Galaxy A34 5G سامسونگ مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی، دارای باتری غیر پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کرده و از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی