حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی M14 5G جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

گلکسی M14 5G سامسونگ آرام آرام به معرفی نزدیک می‌شود. این تلفن هوشمند در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ در پایگاه های داده BIS، بلوتوث SIG و Geekbench مشاهده شد. در اوایل ماه گذشته میلادی نیز گواهینامه FCC را دریافت کرد. هم اکنون TheTechOutlook، رندر های گلکسی M14 5G را به اشتراک گذاشته است. این رندر ها جزییات طراحی و رنگ بندی این تلفن هوشمند را فاش می‌کنند ‌.

گلکسی M14 5G سامسونگ به اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز خواهد بود

همان‌طور که در رندر های منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، گلکسی M14 5G سامسونگ در سه رنگ سرمه ای، آبی روشن و نقره ای به دست کاربران خواهد رسید ‌‌. این گوشی هوشمند طراحی ساده ای داشته و در پایین صفحه نمایش حاشیه های زیادی دیده می‌شود ‌. دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و در قاب پشتی نیز سه لنز دوربین به همراه فلاش LED قابل مشاهده است.  ‌‌‌‌‌‌طراحی این دستگاه شبیه Galaxy A14 5G است که چندی پیش برای عرضه در بازار جهانی و هند معرفی شد.

لیست گواهینامه بلوتوث SIG نشان داد که شماره مدل های SM-M146B/DS، SM-E14B/DS و SM-M146B/DSN همگی با Galaxy M14 5G مرتبط هستند. این تاییدیه همچنین نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد. همان طور که اشاره شد، این گوشی هوشمند چندی پیش در بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود. این بنچمارک نیز تایید کرد که Galaxy M14 5G نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم تأمین می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5.0 مجهز شود. بر اساس داده های گواهینامه FCC، می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Galaxy M14 5G

گلکسی ام ۱۴ احتمالا نسخه ری‌برند شده Galaxy A14 5G خواهد بود

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد که Galaxy M14 5G می‌تواند نسخه ری‌برند شده (یا حتی بهینه شده) گلکسی A14 5G باشد. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی PLS LCD با رزولوشن FullHD+ مجهز است‌. صفحه نمایش A14 5G رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه از تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ برخوردار بوده؛ و گران قیمت ترین نسخه آن دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد.

Galaxy M14 5G

دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی نیز دارای سنسوری با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی است. سامسونگ همچنین یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری را به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی برای Galaxy A14 5G در نظر گرفته است.

مدل 4G گلکسی A14 سامسونگ با نمایشگر ۶۰ هرتز و تراشه مدیاتک در راه است

 

نظر شما درباره گوشی های میان رده جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

طراحی قابل پیش بینی

BeFair

نمی دونم سامسونگ چرا اصلا درست حسابی معرفی نمی‌کنه پردازنده‌هاشو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی