حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان اعمال رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بر روی همه برنامه ها به رابط کاربری شیائومی اضافه می‌شود

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

دیروز، یک افشاگر معروف اطلاعات ادعا کرد که MIUI 14 آخرین نسخه این رابط کاربری خواهد بود. او اضافه کرد که رابط کاربری آینده این غول فناوری چینی با نام MiOS و با عناصر AOSP (پروژه متن باز اندروید) توسعه یافته است. هم اکنون، خبر از آن رسیده که شیائومی امکان اعمال رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در همه برنامه ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

رابط کاربری MIUI 14 امکان اعمال رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در همه برنامه ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

با وجود شایعاتی درباره MiOS، با این حال ما می‌دانیم که ماه هاست که شیائومی بر روی MIUI 15 کار می‌کند. حتی اگر MiOS منتشر شود، احتمالا در انحصار چین باقی می‌ماند. در میان این سردرگمی، شیائومی در حال ارائه یک ویژگی مفید برای دستگاه های مجهز به MIUI 14 است. شیائومی امکان اعمال رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در همه برنامه ها را به این نسخه از رابط کاربری خود اضافه می‌کند. در ادامه به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

Xiaomi CIVI 3

شیائومی به تازگی شروع به انتشار بیلد جدیدی برای Xiaomi 12S Pro در چین کرده است. آپدیت V14.0.10.0.TLECNXM برای این گوشی هوشمند منتشر شده است. تغییرات رسمی فقط به اضافه شدن پچ امنیتی آگوست ۲۰۲۳ اشاره می‌کند. اما، این به روزرسانی قابلیت کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این آپدیت به کاربران اجازه می‌دهد تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در همه برنامه ها اعمال کنند. این گزینه جدید را می‌توانید در تنظیمات «Refresh rate» پیدا کنید. در این قسمت «برنامه هایی که از نرخ تازه سازی بالا استفاده می‌کنند» نشان داده می‌شود. با تپ کردن این گزینه، لیست برنامه های نصب شده بر روی تلفن هوشمند شما (از جمله اپلیکیشن های سیستمی) باز می‌شود. کاربران می‌توانند قابلیت «رفرش ریت بالا» را برای هر برنامه خاموش یا روشن کنند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، حتی اگر گوشی شما روی رفرش ریت بالا تنظیم شده باشد، اما برخی برنامه ها با نرخ ۶۰ هرتز اجرا می‌شوند. به لطف اضافه شدن این ویژگی جدید، کاربران اکنون می‌توانند آن برنامه ها را مجبور کنند تا حداکثر با نرخ تازه سازی (۱۲۰ هرتز) اجرا شوند. در حقیقت کاربران دیگر شاهد تغییر رفرش ریت در بین برنامه ها نخواهند بود‌. این گزینه به زودی برای سایر گوشی های هوشمند شیائومی نیز در دسترس خواهد بود. البته ممکن است که این قابلیت، بخشی از MIUI 15 باشد. البته در حال حاضر نمی‌دانیم که این ویژگی به تمام تبلت ها و تلفن های هوشمند این شرکت اضافه می‌شود یا خیر.

آپدیت MiOS شیائومی برای چین و MIUI 15 برای بازار جهانی خواهد بود؟

نظر شما درباره این قابلیت جدید رابط کاربری شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی