حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سری شیائومی ۱۲ با MIUI 14 برای بازار جهانی عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، شیائومی

شیائومی شاید سریع‌ترین برند در زمینه عرضه آپدیت Android 13 نباشد اما قطعا کندترین آن‌ها هم نیست. خبر خوب برای دارندگان پرچمدارهای سال ۲۰۲۲ شیائومی، عرضه آپدیت اندروید ۱۳ است. بله، امروز آپدیت اندروید ۱۳ سری شیائومی ۱۲ با MIUI 14 برای بازار جهانی عرضه شد.

آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی یک ماه پیش معرفی شد و بلافاصله به برخی از گوشی های هوشمند شیائومی در چین رسید. امروز گزارشی دریافت کردیم مبنی بر اینکه یک آپدیت پایدار برای بازار جهانی نیز منتشر شده است و پرچمداران شیائومی 12 اولین دستگاه‌هایی هستند که آن را دریافت می کنند.

آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲

آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲

آپدیت جدید Xiaomi 12 با رابط کاربری MIUI 14 و اندروید ۱۳ همراه است و جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی اندروید برای ماه ژانویه 2023 را ارائه می‌کند.

نسخه پایدار آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی های شیائومی 12 در خارج از چین در حال حاضر برای کاربرانی که در دوره آزمایش بتا بودند در دسترس است. البته شما می‌توانید می توان آن را از پایگاه داده MIUI دانلود کرد و حجم آن حدود 4.43 گیگابایت است. شماره نسخه کامل MIUI 14.0.2.0 (TLCMIXM) است و فقط برای Xiaomi 12 عرضه شده و نسخه Pro هنوز باید منتظر باشد.

در حال حاضر هنوز آپدیت به صورت OTA در دسترس نیست. به همین دلیل علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود رام صحیح، دستگاه خود را به صورت آفلاین و از طریق اتصال به کامپیوتر آپدیت کنند. با توجه به این که هنوز مشکل خاصی درباره این آپدیت گزارش نشده است، انتظار داریم عرضه OTA آن برای کاربران عادی طی هفته‌های آینده صورت بگیرد.

نظر شما درباره عملکرد Xiaomi در زمینه عرضه آپدیت چیست؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)