حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اوپو پد ۲ تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، تبلت

دستگاه هایی که توسط Bluetooth SIG تایید می‌شوند، معمولا در کمتر از یک ماه معرفی خواهند شد. بنابراین انتظار داریم که تبلت اوپو پد ۲ در ماه فوریه (اواسط بهمن تا اوایل اسفند)، حداقل برای عرضه در بازار چین، رونمایی شود. این محصول امروز موفق به دریافت گواهی Bluetooth SIG شد.

تبلت اوپو پد ۲ کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

تبلت Oppo Pad 2 با شماره مدل OPD2201 در سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده است. لیست این گواهینامه نشان می‌دهد که دستگاه مذکور به طور پیش فرض به رابط کاربری ColorOS 13.1 مجهز خواهد بود. و از بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی می‌کند. برند برادر اوپو، یعنی وان پلاس، تبلتی را در تاریخ ۷ فوریه (هجدهم بهمن ماه) در کشور هند معرفی خواهد کرد. برخی معتقدند که وان پلاس پد و Oppo Pad محصولات مشابهی خواهند بود. در مقایسه با Oppo Pad که در فوریه ۲۰۲۲ معرفی شد، انتظار می رود که Pad 2 نمایشگر بهتر، عملکرد پردازشی بهبود یافته و قابلیت شارژ سریع تر را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تاییدیه Bluetooth SIG اوپو پد ۲

گزارش ها نشان می‌دهد که Oppo Pad 2 احتمالا به صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD مجهز خواهد شد ‌‌. این نمایشگر رزولوشن ۱۸۰۰×۲۰۰۰ پیکسل داشته و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. انتظار می‌رود تراشه قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز تبلت آینده اوپو را تأمین کند. در کنار این تراشه، باتری پرظرفیت ۹,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به کار گرفته خواهد شد که به وسیله شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود. همچنین گفته می شود طراحی اوپو پد ۲ با وان پلاس پد یکسان است.

انتظار می‌رود اوپو گوشی های هوشمند Find X6، Find X6 Pro Snapdragon Edition و Find X6 Pro Dimensity Edition را در ماه فوریه و در کشور چین معرفی کند. انتظار داریم که اوپو از همین رویداد برای معرفی تبلت خود نیز استفاده کند.  همان طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا Oppo Pad 2 مانند نسل قبلی خود قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار (در بازار چین) خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این دستگاه در بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود یا خیر.

تبلت جدید اوپو با نام Oppo Pad 2 رصد شد

نظر شما درباره تبلت اوپو پد ۲ چیست؟ آیا این تبلت همان نسخه ری‌برند شده OnePlus Pad خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی