حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اوپو پد با اسنپدراگون 870، نمایشگر 2.5K و پشتیبانی از قلم رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت

امروز، اوپو گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Find X5 خود را به‌صورت رسمی معرفی کرد. در جریان این رویداد، این غول چینی، اولین تبلت خود با نام اوپو پد را نیز با تراشه اسنپدراگون 870، نمایشگری با وضوح 2.5K و پشتیبانی از قلم و کیبورد برای بازار چین رونمایی کرد.

تبلت اوپو پد

اولین تبلت اوپو، دارای سبک طراحی مشابه با آیپد اپل است، با دوربینی که در گوشه سمت راست پنل پشتی همراه با فلاش LED قرار گرفته است. این دستگاه دارای حکاکی‌های بزرگی از لوگوی اوپو در قسمت لنز دوربین خود نیز می‌باشد.

OPPO Pad دارای حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه‌نمایش است که نسبت بدنه به نمایشگر 86.3 درصد را به‌همراه دارد. کناره‌های تبلت همچنین دارای طراحی لبه‌های مسطح است.

این دستگاه حدود 7 میلی‌متر ضخامت و حدود 510 گرم وزن داشته و در دو رنگ مشکی و بنفش ارائه می‌شود. رنگ بنفش با نوع خاصی از طراحی همراه شده است تا از باقی‌ماندن اثرانگشت در پشت دستگاه جلوگیری کند و درعین‌حال بافت پنل پشتی را نیز بهبود می‌بخشد.

تبلت اوپو پد

تبلت اوپو پد

این تبلت مجهز به نمایشگر 11 اینچی LCD با وضوح 2560×1600 با تراکم پیکسلی 275 PPI است. این صفحه‌نمایش همچنین دارای رفرش‌ریت 120 هرتز، نسبت کنتراست 1500:1، HDR10 و طیف رنگ گسترده P3 می‌باشد. این شرکت همچنین راه‌حل‌های ضد نور آبی در سطح سخت‌افزار را در OPPO Pad قرار داده است تا استفاده از آن را در چشم کاربران آسان‌تر کند.

این تبلت که به چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام مجهز شده است، با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. تبلت اوپو همچنین دارای باتری بزرگ 8360 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

برای کنترل دما در زمان استفاده طولانی‌مدت، اوپو سیستم اتلاف حرارت چند لایه گرافیت + سیلیکون را در تبلت خود قرار داده است. راه‌حل خنک‌کننده با ارائه یک منطقه اتلاف حرارت بزرگ 27413 میلی‌مترمربع، اطمینان حاصل می‌کند که این دستگاه می‌تواند بهترین عملکرد را در طول دوره‌های طولانی کار سنگین داشته باشد.

برای صدا، OPPO Pad دارای چهار بلندگوی متشکل از نسل دوم بلندگوهای ACC است که به چهار محفظه صدای مستقل 1.8 تا 1.9 سانتی‌مترمکعب مجهز شده است. بلندگوها از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و دارای گواهینامه صدای Hi-Res هستند. ازنظر نرم‌افزاری، OPPO Pad دارای سیستم‌عامل اندروید مبتنی‌بر ColorOS است که دارای ویژگی‌هایی مانند تقسیم صفحه با دو انگشت، parallel windows و پشتیبانی از نمایش محتوای سایر دستگاه‌های دیگر است.

اوپو همچنین قلم OPPO Pencil را به‌همراه OPPO Pad معرفی کرده است که نوک قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد تا در هنگام استفاده از قلم حس طبیعی بودن بیشتری را القا کند. این قلم دارای 4096 سطح حساسیت به فشار بوده که از مکش مغناطیسی و شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. با شارژ کامل، قلم می‌تواند به‌مدت 13 ساعت به‌طور مداوم کار کند.

کیبورد مغناطیسی هوشمند این تبلت نیز با آن‌که فاقد ترک‌پد است، اما تا حدودی سعی می‌کند آن را با کلید Fn و کلید وظیفه جبران کند که می‌توان از آن برای انجام میانبرها در تبلت استفاده کرد.

نسخه OPPO Pad Artist یک روکش نقره‌ای متالیک دو رنگ سفارشی شامل حکاکی الگوهای خاص در قسمت بالای پنل پشتی را به‌همراه دارد. نسخه ویژه همچنین تنها در پیکربندی حافظه رم 8 گیگابایتی + 256 گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

تبلت اوپو پد به‌زودی برای خرید دراختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد. جزئیات قیمت دستگاه نیز در زیر ذکر شده است:

OPPO Pad

6 گیگابایت + 128 گیگابایت – 2299 یوان (363 دلار)

6 گیگابایت + 256 گیگابایت – 2699 یوان (427 دلار)

8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 2999 یوان (474 ​​دلار)

OPPO Pad Artist Edition

8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 3499 یوان (553 دلار)

نظر شما درباره تبلت اوپو پد، طراحی و مشخصات این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی