حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find X6 Pro Dimensity Edition گواهینامه CMIIT را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو در حال کار بر روی گوشی های سری Find X6 است. این شرکت سال گذشته گوشی های پرچمدار Find X5 و Find X5 Pro را در بازار چین عرضه کرد. نسخه پرو این دستگاه ها در دو نسخه با تراشه های اسنپدراگون و مدیاتک به دست کاربران رسید. گویا اوپو امسال نیز این روند را تکرار کرده؛ و Find X6 Pro در دو نسخه Snapdragon و Dimensity Edition عرضه خواهد شد. گوشی پرچمدار آینده مجهز به تراشه دیمنسیتی این کمپانی، هم اکنون در پایگاه داده پلتفرم صدور گواهینامه CMIIT چین مشاهده شده است.

اوپو Find X6 Pro Dimensity Edition به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز می‌شود

به تازگی گوشی های جدیدی از اوپو با شماره مدل PGFM10 و PGEM10 موفق به دریافت گواهینامه CMIIT چین شده اند. انتظار می‌رود این دستگاه ها با نام های Find X6 و Find X6 Pro وارد بازار چین شوند. اکنون CMIIT مدل جدیدی از سری Find X6 را با شماره مدل PHS110 تایید کرده است. گفته می‌شود که اوپو Find X6 Pro Dimensity Edition به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد شد. این چیپست به تازگی معرفی شده است. رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0، این تراشه را همراهی خواهند کرد.

گواهی CMIIT اوپو Find X6 Pro Dimensity Edition

نسخه دیگر اوپو فایند ایکس ۶ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود‌. وب‌سایت Gizmochina می‌گوید که این دو گوشی به جز بخش پردازنده، مشخصات مشابهی خواهند داشت. گزارش ها ادعا کرده اند که Find X6 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۸ یا ۶.۹ اینچی AMOLED است که وضوح Quad HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز از نوع زیر صفحه نمایش است‌.

سری اوپو Find X5 رسما معرفی شد: دوربین بهبودیافته با تراشه اختصاصی Marisilicon X

 

سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی اوپو فایند ایکس ۶ پرو قرار خواهد گرفت

گفته می‌شود دوربین سلفی این تلفن هوشمند رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد. سه لنز دوربین نیز در قاب پشتی اوپو فایند ایکس ۶ پرو قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی با سنسور Sony IMX890 به همراه لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید (باز هم مجهز به سنسور Sony IMX890). سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 یا IMX766 سونی نیز (به همراه لرزشگیر اپتیکال) برای دوربین تله فوتو در نظر گرفته خواهد شد. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ColorOS 13 مجهز می‌شود. سری X6 احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

امیدوارم طراحیش با عکس خبر متفاوت باشه!
طراحی نسل قبل به مراتب زیباتر و شکیل‌تر بود.
اگه قیمت مناسبی داشته باشه، بدون شک خیلی از پرچمدارای اندرویدی رو به چالش می‌کشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی