حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید اوپو با نام Oppo Pad 2 رصد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

بسیاری از طرفداران OnePlus منتظر نسل اول تبلت اندرویدی این برند هستند. می‌دانیم که این تبلت احتمالا یک نسخه ری‌برند شده از تبلت Oppo Pad خواهد بود. با رصد شدن تبلت جدید اوپو با نام Oppo Pad 2 در گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد که تصمیم برای طرفداران یک تبلت وان پلاس سخت شود. چرا که نسل جدید دستگاهی که تبلت آن‌ها بر پایه آن در حال ساخت است، شاید به زودی عرضه شود.

تبلت Oppo Pad 2

گزارش‌های جدید نشان می دهد که تبلت پرچمدار نسل دوم OPPO ممکن است با همان شاسی فلزی 11 اینچی و دوربین اصلی دایره‌ای برجسته‌ای مانند تبلت Dell XPS 13 9315 عرضه شود. این طراحی دوربین پیش از این در تیزر رسمی تبلت وان پلاس هم دیده شده بود.

وان پلاس پد

وان پلاس پد – به طراحی دوربین توجه کنید

به این صورت نه تنها یکی از این زیرمجموعه‌های BBK Electronics ممکن است طراحی آن یکی را قرض بگیرد بلکه حتی شاید آن را پشت سر هم بگذارد!

انتظار می‌رود که تبلت «OPPO Pad 2» نسبت به نسل قبلی خود با چیپست Dimensity 9000 ارتقا پیدا کند. تراشه‌ای که برای نمایشگر با رزولوشن بالا و رفرش‌ریت 144 هرتز مناسب است.

باتری 9500 میلی آمپر ساعتی آن شاید فناوری شارژ سریع 67 واتی را ارایه کند که توان خوبی برای یک تبلت است.

با این مشخصات باید گفت که تبلت اوپو پد ۲ ممکن است شانس بیشتری برای رقابت با سایر رقبای شایعه شده مانند سری شیائومی پد ۶ داشته باشد.

البته این دستگاه احتمالا برای بازار چین باشد و برای داشتن یک نسخه برای بازار جهانی شاید باید به نسل جدید تبلت وان پلاس چشم دوخت.

نظر شما درباره عملکرد برندهای چینی در بازار تبلت‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)