حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت وان پلاس پد در حال تست‌های نهایی است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

بر کسی پوشیده نیست که همه‌گیری کرونا باعث شد توجه به تبلت‌ها بالا بگیرد. در ادامه همان مسیر می‌بینیم که برندهای بدون چنین گزینه‌ای در سبد محصولات‌شان تلاش در عرضه حداقل یک محصول جدید هستند. OnePlus یکی از این برندهاست و به نظر می‌رسد تبلت آن‌ها فاصله زیادی تا بازار ندارد. طی جدیدترین شنیده ها تبلت وان پلاس پد در حال تست‌های نهایی در هند است.

تبلت وان پلاس پد

ظاهرا وان پلاس در حال کار بر روی یک مدل تبلت اندرویدی است. ما قبلاً گزارش‌هایی را در مورد تبلت احتمالی این شرکت در ترنجی منتشر کردیم. اکنون، گزارش جدیدی حاکی از آن است که OnePlus Pad وارد فاز آزمایش خصوصی شده در هند است.

به نظر می رسد که این برند چینی گوشی های هوشمند مسیر دیگر برندهای چینی مانند Realme، Oppo، Redmi و Xiaomi را دنبال می کند. همه این شرکت ها حدافل یک تبلت را در سبد محصولات خود دارند و اکنون به نظر می رسد که OnePlus نیز برنامه مشابهی دارد.

گفته می‌شود که نام این تبلت احتمالا OnePlus Pad باشد. در حالی که انتظار داشتیم عرضه آن زودتر انجام شود اما اینطور نشد. همچنین یکی از گزارش‌های دیگر ادعا کرده بود که اسم رمز آن Reeves (به معنی کدخدا) خواهد بود.

لوگو وان پلاس

وان پلاس

به تازگی گزارش جدیدی حاکی از آن است که این شرکت آزمایش خصوصی تبلت مورد بحث را در هند آغاز کرده است. این گزارش ادعا می‌کند که اسم رمز دستگاه «Aries» است. این به معنی برج حمل است که معادل فروردین ماه می‌شود. البته شاید ارتباطی به تاریخ معرفی داشته باشد و صرفا اسم رمز آن است.

بر اساس شنیده‌های جدید، مرحله آزمایش در هند در حال انجام است، بنابراین عرضه در بازار بزرگ هند ممکن است نزدیک باشد. اگرچه منابع تایید نکرده اند که این تبلت OnePlus Pad یا OnePlus Tab نام خواهد داشت. این تردید در گزارش‌ها حتی شاید به ما سرنخی درباره احتمال عرضه ۲ تبلت را بدهد.

در حال حاضر، جزئیات دقیق تر در مورد این دستگاه هنوز در دسترس است. بنابراین ما هیچ ایده ای نداریم که با چه مشخصات و ویژگی هایی ممکن است عرضه شود. با این حال بررسی محصولات Oppo می‌تواند سرنخ‌هایی به ما بدهد.

اوپو اخیراً Pad Air را با قیمت کمتر از معادل ۲۴۲ دلار رونمایی کرد. این تبلت با یک پنل 7.1 اینچی با رزلوشن 2K و از نوع IPS LCD عرضه می‌شود. یک باتری بزرگ 7100 میلی آمپر ساعتی داشته و چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 در قلب آن می‌تپد. باید گفت بعید نیست که تبلتی با این مشخصات از وان پلاس هم عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر اولین تبلت OnePlus هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

وان پلاس، تو باید پرچمدارکش بزنی، تبلت چیه میزنی؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)