حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی رسمی آنر مجیک ۵ و Magic Vs مشخص شد: ۸ اسفند ۱۴۰۱ و در MWC 2023

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

به نظر می‌رسد که Honor برنامه بزرگی برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ دارد. به تازگی تاریخ رونمایی رسمی آنر مجیک ۵ و Magic Vs مشخص شده و ۸ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. این رویداد در خلال MWC 2023 برگزار می‌شود.

تاریخ رونمایی رسمی آنر مجیک ۵ و Magic Vs

با انتشار تیزر جدید رسمی از سوی Honor تاریخ رویداد آتی این برند تایید شده است. ابتدا هفته پیش بود که در ترنجی و با هم طعنه آنر به سامسونگ در تیزر MWC 2023 را دیدیم. این برند می گفت “از گلکسی (Galaxy) عبور کن تا جادوی (Magic) واقعی را ببینی” و بازی جالبی با برندهای موبایلی Galaxy و Magic انجام شده بود.

تصویر آن تیزر را اینجا می‌توانید ببینید:

آنر

آنر

با مقایسه این تصویر با تصویر اول این مطلب می‌توانید متوجه شوید که تصویر جدید یک نسخه واضح‌تر از تیزر قبلی را نشان می‌دهد. با کمی دقت می‌بینیم که این ۳ دایره‌ای که درون یک دایره بزرگتر قرار دارند طراحی شایعه شده برای آنر مجیک ۵ را به ما یادآور می شوند.

طراحی آنر مجیک ۵ فاش شد: ماژول بزرگ دایره ای شکل دوربین

به این صورت ما انتظار داریم که حتما سری پرچمدار Honor Magic 5 در این رویداد آنر معرفی شوند. در تصاویر قبلی غیررسمی از مجیک ۵ دیدیم که روی ماژول دوربین این دستگاه عنوان 100X نوشته شده است. این بدان معناست که گوشی از زوم ۱۰۰ برابری پشتیبانی خواهد کرد.

مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، قبلاً گفته بود که سری Magic 5 به عنوان یک پرچمدار رده بالا در بخش دوربین، ارتباطات و امنیت از فناوری های پیشرو استفاده خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی باشد.

گفته می‌شود که صفحه نمایش Honor Magic 5 از فناوری کاهش نور PWM برخوردار بوده و رفرش ریت بالایی (احتمالا ۱۲۰ هرتز) خواهد داشت. نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌شود. متاسفانه اما هنوز اطلاعاتی درباره حافظه رم و حافظه ذخیره سازی این دستگاه منتشر نشده است. آنر مجیک ۵ دارای گواهینامه IP68 بوده؛ و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

تلفن هوشمند مورد بحث به رابط کاربری Magic UI مجهز می‌شود. این گوشی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو جدید آنر برای بازار جهانی

گوشی تاشو آنر Magic VS با لولا بهتر معرفی شد

در کنار Honor Magic 5 یک گوشی تاشو نه‌چندان ناآشنا نیز رونمایی خواهد شد. گوشی تاشو Honor Magic Vs پیش از این در چین معرفی شده بود و حالا قرار در کنگره جهانی موبایل برای بازار جهانی رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد جدید آنر هستید؟ فکر می کنید که این برند بتواند با دسترسی به خدمات گوگل و تراشه‌های 5G به روز، سهم قبلی خود از بازار را دوباره بازپس‌بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)