حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک GeekBench آنر مجیک ۵ استفاده از Snapdragon 8 gen 2 را تایید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

می‌دانیم که دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ در MWC 2023 بارسلون از خانواده پرچمدار Honor Magic 5 رونمایی خواهد شد. هر چند حدس زده می‌شود که در بخش سخت افزار چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم اما امروز بنچمارک GeekBench آنر مجیک ۵ استفاده از Snapdragon 8 gen 2 را تایید کرد.

بنچمارک GeekBench آنر مجیک ۵

آنر Magic 5 با شماره مدل PGT-AN00 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رصد شده است. لیست این بنچمارک نشان می دهد که پرچمدار آینده Honor از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می گیرد.

بنچمارک های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام را ببینید: پرچمدار ۲۰۲۳ اندروید

این تراشه که با اسم رمز Kalama شناخته می‌شود، شامل یک کلاستر تک هسته‌ای با کلاک 3.19 گیگاهرتز در CPU خود است. همچنین شامل چهار هسته قوی 2.8 گیگاهرتز و سه هسته برای مصرف بهینه با کلاک 2.02 گیگاهرتز است. مدل Magic 5 که در Geekbench ارائه شده دارای 12 گیگابایت رم است. با این حال، ممکن است انواع مدل‌های دیگری با مقدار متفاوتی از حافظه رم نیز وجود داشته باشد.

طبق نتایح کسب شده، این گوشی در تست تک هسته‌ای امتیاز 1411 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 4584 را کسب کرد که جز بالاترین امتیازات ثبت شده تا کنون محسوب می‌شود.

بنچمارک GeekBench آنر مجیک ۵

بنچمارک GeekBench آنر مجیک ۵

طیق انتظار این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. به جز این موارد ما اطلاعات بیشتری نداریم.

شایعان به ما می‌گویند که Honor Magic 5 ممکن است دارای یک پنل 6.8 اینچی OLED از نوع LPTO با رفرش‌ریت متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز، کاهش نور PWM تا 2160Hz، تاچ سمپل‌ریت بالای ۴۸۰ هرتز، استاندارد HDR10+ و حداکثر 1100 نیت روشنایی باشد.

رندرهای قبلی آنر مجیک ۵ تأیید می کند که این گجت همچنان از ماژول دوربین دایره‌ای روی قاب پشتی و با سه دوربین که در ۳ ضلع یک مثلث قرار گرفته‌اند، استفاده می کند. لنز تله فوتو پریسکوپ یکی از دوربین‌های این چیدمان است.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار ۲۰۲۳ آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)