حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic 5 Ultimate برای بازار چین رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

کمتر از یک هفته پیش و درجریان رویداد MWC 2023، کمپانی آنر از مدل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود تحت سری مجیک 5 رونمایی کرد. در آن زمان، این شرکت به معرفی تنها دو مدل استاندارد و پرو Magic 5 بسنده کرده و خبری از عرضه نسخه آلتیمیت مشابه نسل‌های پیشین نبود. به‌تازگی اما، آنر رویداد معرفی گوشی‌های خود را در کشور خانه، چین، برگزار کرده که علاوه‌بر دو مدل ذکرشده، نسخه لوکس Magic 5 Ultimate را نیز با قیمت حدود 900 یورو معرفی کرده است که تنها مخصوص بازار همین کشور بوده و بعید به‌نظر می‌رسد راه خود را به بازار جهانی باز کند.

آنر Magic 5 Ultimate

آنر Magic 5 Ultimate به‌غیر از بدنه چرمی شیک و طراحی ماژول دوربین کمی متفاوت خود، درواقع همان مدل Honor Magic 5 Pro با ظرفیت 16/512 گیگابایت است.

Honor Magic 5 Ultimate در رنگ مشکی زیبا یا نارنجی سوزان، هر دو در بدنه پشتی از جنس چرم گیاهی، با یک قاب چرمی سفارشی Montblanc در جعبه خرده‌فروشی عرضه می‌شود. مدل آلتیمیت همچنین برخلاف سایر اعضای این سری از هدفون USB-C در بسته‌بندی خود بهره می‌برد.

آنر Magic 5 Ultimate

آنر Magic 5 Ultimate

جدای از این ویژگی‌ها، Magic 5 Ultimate همان گوشی مدل پرو این سری است. در جلو، شاهد استفاده از نمایشگر 6.81 اینچی 1312×2848 با فناوری LTPO OLED و رفرش‌ریت متغیر 120 هرتز هستیم. در داخل گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با 16 گیگابایت رم و یک باتری 5450 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 66 وات وجود دارد.

دو لنز دوربین در قسمت جلو وجود دارد؛ یک سنسور سلفی 12 مگاپیکسلی عریض‌تر از حد معمول و یک سنسور عمق‌سنج. در طرف مقابل، یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی وجود دارد؛ شامل یک سنسور اصلی 23 میلی‌متری f/1.6، یک سنسور زوم پریسکوپی 90 میلی‌متری با زوم اپتیکال 3.5 برابری و یک سنسور فوق‌عریض 13 میلی‌متری با قابلیت فوکوس خودکار و قابلیت ماکرو. لازم‌به‌ذکر است که تمامی این سه دوربین از سنسور 50 مگاپیکسلی بهره برده و سنسور اصلی از ابعاد 1/1.12 اینچی استفاده می‌کند.

کاربران ساکن در چین می‌توانند Honor Magic 5 Ultimate را همین حالا با قیمت 6699 یوان (908 یورو) سفارش دهند. پیش‌بینی می‌شود که عرضه این دستگاه از تاریخ 20 مارس آغاز شود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند لوکس آنر مجیک 5 آلتیمیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی