حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حضور آنر در نمایشگاه MWC 2023 رسما تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

کنگره جهانی موبایل یا MWC 2023 به زودی در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد. برندهای موبایلی حضور پرشوری در این نمایشگاه دارد و به نظر می‌رسد که Honor هم برای آن آماده می‌شود. به تازگی حضور آنر در نمایشگاه MWC 2023 رسما تایید شده است.

آنر و نمایشگاه MWC 2023

وب سایت انجمن GSM حضور برند Honor در کنگره جهانی موبایل 2023 بارسلون را تایید کرده است. این شرکت برخلاف سال گذشته که فقط یک رویداد برگزار کرد اما در محل نمایشگاه حضور نداشت، این بار غرفه خود را خواهد داشت. این به وضوح به حضور یک رونمایی مهم در این رویداد اشاره دارد.

نمایشگاه MWC 2023 در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۱ در بارسلون آغاز می شود که مصادف با تاریخ شایعه رونمایی از سری Magic 5 است. آنر هنوز به طور رسمی برنامه های خود را تأیید نکرده است، اما این همزمانی قطعاً احتمال صحت اطلاعات را افزایش می دهد.

با توجه به شواهد می‌توان گفت در این نمایشگاه خانواده پرچمدار آنر مجیک ۵ معرفی خواهند شد.  این سری شامل حداقل سه عضو زیر است:

۱- Magic 5

۲- Magic 5 Pro

۳- Magic 5 Ultimate

هر ۳ گوشی احتمالا تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 را داشته باشند. مدل پایه سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت، در حالی که دوربین چهارگانه در مدل‌های Pro و Ultimate محتمل تر است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصولات وجود ندارد و تنها یک رندر غیررسمی داریم که تصویرش را در این مطلب می‌بینید. نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر می‌تواند سهم قبلی خود از بازار موبایل و حتی بخشی از سهم هواوی را دوباره کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)