حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار

در کنگره جهانی موبایل که در بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است؛ آنر گوشی های هوشمند سری Magic 5 را معرفی کرد. این سری از تلفن های هوشمند آنر شامل یک نسخه استاندارد، نسخه Pro و نسخه لایت است. سری آنر مجیک ۵ جانشین سری Magic 4 خواهد شد. در ادامه نگاهی به مشخصات نسخه استاندارد سری جدید آنر مجیک خواهیم انداخت.

آنر مجیک ۵ دارای دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی است

آنر مجیک ۵ دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED LTPO خمیده با وضوح +FHD و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده؛ و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. یک ماژول بزرگ دایره ای شکل دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود ‌‌. سنسور اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی دارای گواهی IP54 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

مشخصات Honor Magic 5

گوشی هوشمند Honor Magic 5 دارای ۵۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است. دوربین اولترا واید این دستگاه به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز بوده و دوربین تله فوتو آن وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای Honor Magic 5 در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله شارژر ۶۶ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI 7.0 مجهز خواهد بود. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به برخورداری از وای فای ۷، شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB-C اشاره کرد.

آنر مجیک ۵ پرو رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و قیمت ۱۲۰۰ یورویی

گوشی Honor Magic 5 با قیمت ۸۹۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید

نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنر مجیک ۵ با قیمت  ۸۹۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید. این محصول در رنگ های آبی و مشکی ارائه می شود و قرار است در چارک دوم سال جاری میلادی عرضه شود.

نظر شما درباره Honor Magic 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همین گوشی ۵۰ تومن قیمتشه تو بازار ایران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی