حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آنر Magic VS با لولا بهتر معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

آنر یک رویداد ۲ روزه بزرگ در چین برگزار می کند که امروز با معرفی پرچمدار جدید تاشو آن ها به اوج رسید. آنر Magic Vs نازک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود بوده و این شرکت ادعا می‌کند که کاهش وزن ناشی از طراحی لولای کاملاً جدید است، لولایی که به گوشی اجازه می‌دهد بدون شکاف بسته شود.

گوشی تاشو آنر Magic VS

آنر Magic Vs با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود که ممکن است جدیدترین چیپست کوالکام نباشد، اما همچنان یک چیپست پرچمدار بسیار توانمند است. این گوشی دارای مدل‌های 12/256 گیگابایتی و 12/512 گیگابایتی و همچنین نسخه جدید و مقرون به صرفه تر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی تاشو آنر Magic VS

گوشی تاشو آنر Magic VS

یک صفحه نمایش بزرگ برای حداکثر بهره‌وری به چندین ابزار نیاز دارد و آنر اعلام کرده که این گوشی تاشو با قلم جدیدی به نام Magic Pen کار می کند، قلمی که از طریق بلوتوث به تاشو متصل می شود. البته برخی منابع می‌گویند قلم مذکور با نسخه خاصی از دستگاه سازگار است که پسوند Ultimate Edition دارد.

صفحه نمایش OLED تاشو 7.9 اینچی در داخل دارای وضوح 2272×1984 پیکسل، رفرش‌ریت 90 هرتز و روشنایی تا 800 نیت است. حداقل روی کاغذ به نظر می رسد که صفحه نمایش همان صفحه Magic V اصلی است.

نمایشگر OLED خارجی 6.45 اینچی دارای ابعاد بلند و رزولوشن 2560×1080 پیکسل است، اما رفرش‌ریت 120 هرتز بوده و پشتیبانی از HDR10+ ارائه می شود.  هر دو پنل 10 بیتی هستند، یعنی بیش از 1 میلیارد رنگ را می توانند بازتولید کنند.

آنر عنوان کرد که نمایشگر داخلی تاشو عملاً بدون چین و چروک خواهد بود، زیرا لولای جدید “با دقت و با فناوری یک تکه ساخته شده است”. این لولا به جای داشتن 92 جز، اکنون تنها 4 جز را برای حفظ بیشتر دوام و استحکام به همراه دارد. این لولا در آزمایشگاه آنر آزمایش شده تا در برابر بیش از 400000 تا شدن، (معادل بیش از ده سال استفاده با روزی 100 بار باز‌وبسته‌شدن) مقاوم باشد.

آنر مجیک وی اس یک دوربین سه‌گانه اصلاح‌شده با دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX800 سونی با لنز F/1.9 را ارائه می‌کند، ترکیبی که در سری Honor 70 Pro دیده‌ایم. در کنار آن یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی وجود دارد که به عنوان یک لنز ماکرو نیز عمل می کند و همچنین یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری دارد.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش بیرونی با دیافراگم f/2.45 قرار دارد. آنر در مورد دوربین داخلی که باید برای تماس های کنفرانسی استفاده شود چیزی نگفت.

این گوشی تاشو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی را به ارمغان می آورد که باید باتری را از 0 تا 100 درصد در 46 دقیقه شارژ کند. این گوشی دارای رابط کاربری MagicOS 7.0 است که به تازگی معرفی شده، اما با اندروید 12 ارائه می شود.

قیمت گوشی تاشو آنر مجیک وی اس

آنر Magic Vs در سه رنگ نارنجی، فیروزه‌ای و مشکی وارد بازار می‌شود و دو رنگ دیگر نیز برای بالاترین حافظه‌های داخلی و رم به صورت انحصاری وجود دارد، رنگ های مشکی و طلایی.

نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۷۴۹۹ یوان (معادل ۱۰۵۰ دلار/۱۰۱۵ یورو)، نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۷۹۹۹ یوان (معادل ۱۱۲۰ دلار/۱۰۸۰ یورو) و نسخه برتر ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۸۹۹۹ یوان (معادل ۱۲۶۰ دلار/۱۲۲۰ یورو) قیمت دارند.

این شرکت در حال حاضر در چین در حال ثبت پیش‌سفارش بوده و اولین فروش برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده است. مدیرعامل آنر در این مراسم چیزی در مورد در دسترس بودن برای بازار جهانی نگفته است، اما نمایندگان شرکت تایید کردند که Honor Magic Vs در سه ماهه اول 2023 به بازار جهانی خواهد رسید.

نظر شما درباره گوشی تاشو جدید Honor چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)