حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه آنر به سامسونگ در تیزر MWC 2023 : از گلکسی عبور کن تا جادوی واقعی را ببینی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

دیرور برای شما در ترنجی نوشتیم که حضور آنر در نمایشگاه MWC 2023 رسما تایید شد. امروز یک تیزر از آنر لو رفته که در آن شیطنت خاصی وجود دارد. در این تیزر طعنه آنر به سامسونگ را می‌بینیم که می‌گوید “از گلکسی (کهکشان) عبور کن تا جادوی واقعی را شاهد باشی”.

طعنه آنر به سامسونگ

طبق انتظارات، آنر در نمایشگاه MWC 2023 بارسلون سری جدید Magic 5 را معرفی خواهد کرد. هر چند هنوز و به صورت رسمی آنر حضور خود را در MWC امسال تایید نکرده است، اما وب سایت رویداد نشان داد که مشارکت این شرکت نسبت به سال گذشته گسترده تر خواهد بود.

طعنه آنر به سامسونگ

طعنه آنر به سامسونگ

به تازگی تصویری لو رفته که منبع منتشر کننده آن ادعا دارد تیزر رسمی آنر است. در این تصویر نوشته شده:

«به فراتر از کهکشان (Galaxy) بروید تا شاهد جادوی (Magic) واقعی باشید»

بازی با کلمات Galaxy و Magic در این نوشته به وضوح طعنه آنر به سری محصولات اندرویدی سامسونگ گلکسی و یادآور شدن سری پرچمدار مجیک خودش است. همچنین همزمان به معرفی سری جدید Honor Magic در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ اشاره دارد. البته به یاد داشته باشید که این تصویر به صورت رسمی از سوی آنر منتشر نشده است، حداقل تا لحظه نگارش این مطلب.

جالب است بدانید که پس‌زمینه این تیزر اولین سیاه‌چاله‌ای است که توسط تلسکوپ Event Horizon ثبت شده است. این یک ارجاع دیگر به سری Galaxy است.

شایعات پیرامون سری آنر مجیک ۵ امیدوارکننده است اما اینکه بتواند با سری خوشنامی مانند Galaxy S سامسونگ رقابت کند، موضوعی است که کاربران باید پاسخ بدهند.

با توجه به شواهد می‌توان گفت در این نمایشگاه خانواده پرچمدار آنر مجیک ۵ معرفی خواهند شد.  این سری شامل حداقل سه عضو زیر است:

۱- Magic 5

۲- Magic 5 Pro

۳- Magic 5 Ultimate

هر ۳ گوشی احتمالا تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 را داشته باشند. مدل پایه سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت، در حالی که دوربین چهارگانه در مدل‌های Pro و Ultimate محتمل تر است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آنر می‌خواهد یک شروع پرحاشیه را داشته باشد و دوباره به بازار جهانی بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)