حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 14 پوکو ایکس ۳ پرو به زودی عرضه می‌شود: آپدیت اندروید ۱۳

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، پوکو

بسیاری از کاربران پوکو ایکس ۳ پرو منتظر دریافت آپدیت MIUI 14 هستند. اکنون، گفته می‌شود که این به روزرسانی در آینده ای بسیار نزدیک عرضه خواهد شد. MIUI 14 آخرین نسخه از رابط کاربری شیائومی است؛ که ویژگی های جدیدی را برای گوشی های هوشمند این شرکت به ارمغان می‌آورد. یکی از قابل توجه ترین تغییرات در این نسخه MIUI، طراحی تمیز تر و به روز تر نسبت به نسخه های قبلی است.

آپدیت MIUI 14 پوکو ایکس ۳ پرو در آینده ای بسیار نزدیک عرضه خواهد شد

گفته می‌شود که شیائومی در زمان طراحی و توسعه MIUI 14 به زیبایی شناسی رابط کاربری بسیار توجه داشته. این نسخه با اندروید ۱۳ نیز سازگار شده است. این موضوع باعث می‌شود MIUI 14 بهینه تر و سریع تر کار کند. این رابط کاربری بهبود هایی را نیز تجربه کرده است. گفته می‌شود که این نسخه نسبت به MIUI 13 اپلیکیشن ها را سریع تر بارگذاری می‌‌کند و طول عمر باتری را نیز بهبود می‌بخشد. هم اکنون MIUI 14 برای پوکو ایکس ۳ پرو آماده است؛ و به زودی منتشر خواهد شد.

میوآی ۱۴ برای پوکو ایکس ۳ پرو

پوکو ایکس ۳ پرو در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد. و از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ تأمین می‌کند. این دستگاه تاکنون ۱ به‌روزرسانی اندروید و ۲ به‌روزرسانی MIUI دریافت کرده است. آخرین آپدیت این تلفن هوشمند با بیلد V13.0.9.0.SJUMIXM  به دست کاربران رسیده است.

وب‌سایت Xiaomiui در آخرین گزارش خود ادعا می‌کند که آپدیت MIUI 14 برای POCO X3 Pro آماده شده و در آینده ای «بسیار نزدیک» منتشر می‌شود. میلیون ها کاربر پوکو ایکس ۳ پرو این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. گفته می‌شود که MIUI 14 و اندروید ۱۳ آخرین آپدیت بزرگی است که برای این تلفن هوشمند عرضه می‌شود ‌‌.

POCO X3 Pro

شاید سوال کنید که این آپدیت چه زمانی برای تمام مناطق ارائه می‌شود؟ باید بگوییم که در حال حاضر به روزرسانی جدید پوکو ایکس ۳ پرو برای تمام مناطق آماده نیست. آخرین بیلدهای آماده شده V14.0.0.3.TJUEUXM (اروپا)،  V14.0.0.2.TJUINXM (هند)، V14.0.0.1.TJUIDXM (اندونزی) و V14.0.1.0.TJUMIXM (گلوبال) هستند. انتظار می‌رود که این به روزرسانی چند روز دیگر برای کاربران POCO Pilots عرضه شود.

آپدیت اندروید ۱۳ پوکو F4 و شیائومی 11T با MIUI 14 رسما عرضه شد

نظر شما درباره رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
masoud524

والا الان یه ماهه سایتای معتبر میگن به زودی
اول که میگفتن تو شناسه رامش نوشته JU این یعنی نهایتا تا ته ژانویه منتشر میشه
بعدش گفتن نه فبریه دیگه به قرآن قسم میاد
باز الان معلوم نیست چی شده که فبریه شده آینده نزدیک
خسته شدیم بابا
پایین رده های سامسونگم گرفتن آپدیتو
خبر مرگش این گوشی میان رده سطح بالای شرکته هنوز دو سه ماه یبار آپدیت امنیتی میگیره
خاک برسر شیا با این پشتیبانی نرم افزاریش خداشاهده

masoud524

خب دوستان آپدیت منتشر شده برای اعضای بتا
تو تغییرات هم فقط نوشته شده که وصله امنیتی به ژانویه ۲۰۲۳ ارتقا پیدا کرده و تمام 😁
واقعا ارزش اینهمه صبر رو داشت
حجمش هم ۳.۶ گیگه
اما به نظر من صبر کنید تا نسخه عمومی منتشر بشه بعد آپدیت کنید،عجله نکنید چون فعلا دوستان خارجی نوشتن هیچ چیز خاصی اضافه نشده به گوشی (حتی سوپر آیکون ها)

soshiant

درود دوستان . من آپدیت کردم اما راستش مورد خاصی اضافه نشده . حدودا 3.6 گیگ هم حجم داره
TJUMIXM 14.0.1.01
ANDROID 13

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی