حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra صفحه نمایش و بدنه تخت آن را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، سامسونگ، شایعات

سری گلکسی S23، نسل بعدی پرچمداران سامسونگ است که تا امروز شایعات مختلفی درباره آن‌ها گزارش شده است. شاخص‌ترین عضو این خانواده بی شک گلکسی S23 اولترا است که یادآور سری گلکسی نوت می‌باشد. اکنون رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra صفحه نمایش و بدنه تخت آن را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra به صفحه نمایش و بدنه تخت آن اشاره دارد

گلکسی اس ۲۲ اولترا یک گوشی خیره کننده با صفحه نمایش منحنی زیبایی است که عالی به نظر می‌رسد، اما شاید همه طرفدار آن نباشند. با توجه مجموعه‌ای جدید از رندرهای این دستگاه، برای حل مشکل مذکور سامسونگ ممکن است S23 Ultra را به صفحه نمایش تخت مجهز کند. لبه‌های نمایشگر گلکسی S22 Ultra خمیده است و این حس کناره‌های بدون حاشیه را می‌دهد. صفحه نمایش خمیده نیز باعث می‌شود که در دست گرفتن دستگاه راحت‌تر باشد.

رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra

همچنین S22 Ultra از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و برخی از کاربران از این موضوع شکایت دارند که استفاده از قلم روی چنین دستگاهی که لبه‌های آن دارای انحنا است، واقعا سخت خواهد بود. آن‌ها معتقد هستند که استفاده از قلم بر روی یک صفحه تخت راحت‌تر است، زیرا این کار از خارج شدن آن از لبه‌ها جلوگیری می‌کند. البته مشکلات به همین جا ختم نمی‌شود زیرا برخی از دارندگان S22 Ultra معتقدند که طراحی منحنی، نور اطراف نمایشگر را منحرف می‌کند و منجر به مشکل تابش خیره کننده نور می‌شود. در نهایت، باید به این موضوع اشاره کرد که پنل‌های منحنی راحت‌تر از پنل‌های تخت می‌شکنند.

برای رفع این مشکلات، سامسونگ ممکن است طراح صاف‌تری را برای S23 Ultra در نظر بگیرد. S22 Ultra در حال حاضر دارای طراحی جعبه‌ای مانند است و جانشین آن ظاهری مربعی‌تر خواهد داشت. شایعات و رندرهای قبلی حاکی از آن بود که این گوشی دارای اضلاع صاف‌تری خواهد بود و احمد قویدر، که به افشای ویدیوهای محصولات شهرت دارد، می‌گوید که این گوشی صفحه‌ نمایش تخت نیز خواهد داشت و رندرهایی را که توسط Technizo Concept ایجاد شده است، منتشر کرده است.

رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra

Qwaider می‌گوید که صفحه نمایش دستگاه به اندازه S22 Ultra خمیده نیست و باعث می‌شود حس صاف‌تری داشته باشد و تجربه کار با S Pen را بهبود ببخشد. وی همچنین می‌گوید که سری گلکسی S23 در رنگ‌های مشکی، سبز، کرمی و بنفش در دسترس خواهد بود. شایعات قبلی گفته بودند که این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی، سبز، بژ و صورتی عرضه خواهند شد. اگرچه Qwaider یک افشاکننده قابل اعتماد است، اما فکر نمی‌کنیم رندرها دقیقا خود گلکسی S23 Ultra را به تصویر می‌کشند، زیرا طراحی آن خیلی ارگونومیک به نظر نمی‌رسد و فقط با نگاه کردن به آن، کف دست هر کاربری درد می‌گیرد 🙂

رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra

به گفته PhoneArena، جدا از رندرها، ممکن است که گلکسی S23 Ultra صفحه نمایش تخت داشته باشد، با توجه به اینکه مدل فعلی ظاهرا آنطور که سامسونگ می‌خواست عمل نمی‌کند و رسیدگی به شکایات کاربران می‌تواند به افزایش فروش آن کمک کند، پس چندان چنین چیزی دور از انتظار نیست. همچنین، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی Ice Universe کاملا با Qwaider موافق نیست و تصاویری که قبلا فاش شده بود نشان می‌داد که طراحی این دستگاه با طراحی S22 Ultra تفاووت زیادی نخواهد داشت، بنابراین بهتر است رندرهای جدید را با کمی دیده شک در نظر بگیرید. شایعه شده است که سامسونگ در ماه فوریه سری گلکسی اس ۲۳ را معرفی خواهد کرد و می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده افشای اطلاعات بیشتر شود. نظر شما کاربران ترنجی درباره رندرهای جدید Galaxy S23 Ultra که صفحه نمایش و بدنه تخت آن را نشان می‌دهد، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان