حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی S23 توسط سامسونگ چیست؟!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سامسونگ هر سال و در یک موعد مقرر، نسل جدید گوشی‌های گلکسی سری S خود را به عنوان پرچمدار آن سال معرفی می‌کند. طی چند سال اخیر نه فقط سامسونگ بلکه تمامی شرکت‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند. با این حال باید بررسی کرد و دید که دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی S23 توسط سامسونگ چیست. با ترنجی همراه باشید.

دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی S23 توسط سامسونگ چیست؟!

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ اولین عرضه بزرگ جهانی از یک سری تلفن هوشمند بزرگ در سال ۲۰۲۳ خواهد بود و به این ترتیب، همه نگاه‌ها به این دستگاه‌های جدید معطوف شده است. طبق معمول در این زمان از سال، شایعات در حجم گسترده‌ای منتشر می‌شود. به عنوان مثال، طبق گزارش‌ها، این سری از پرچمداران سامسونگ از یک چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می برد که توسط سامسونگ Foundry تولید خواهد شد.

دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی S23

سرعت کلاک هسته X-3 با کارایی بالا روی این تراشه ظاهرا در ۳.۳۲ گیگاهرتز در مقایسه با ۳.۲ گیگاهرتز برای هسته مشابه در نسخه معمولی این تراشه که توسط TSMC تولید می‌شود، کار خواهد کرد. دوربین اصلی پشت گلکسی S23 اولترا موضوع شایعات زیادی در مورد سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ بوده است، البته گویا این سنسور متفاوت از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است که سامسونگ برای موتورولا اج ۳۰ اولترا و شیائومی ۱۲ تی می‌سازد. با این حال، آژانس نظارتی چینی TENAA، در انتشار مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا، همان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مورد استفاده در گلکسی اس ۲۲ اولترا را عنوان کرده است.

گلکسی S23 در گیک بنچ رویت شد؛ احتمال استفاده از CPU و GPU اورکلاک شده

به گزارش NotebookCheck، جدیدترین شایعه در مورد سری گلکسی S23 از سوی یک افشاگر مشهور و کهنه‌کار توییتر با نام کاربری @TheGalox_ منتشر شده است. وی در یادداشتی نوشته است که انتظار دارد این گوشی‌ها در اواسط تا اواخر فوریه عرضه شوند. وی در این رابطه می‌گوید که تاخیر در تاریخ عرضه مورد انتظار برای این سه گوشی به دلیل ناتوانی سامسونگ در تصمیم گیری در مورد ساختار قیمت نهایی آن است.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، قیمت گذاری آشکارا مهم است، به خصوص وقتی صحبت از بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند پرچمدار می‌شود. بنابراین سامسونگ ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد تا مطمئن شود که بازار را از نظر رقابت، اقتصاد، عرضه و تقاضا و سایر عوامل به درستی بررسی می‌کند. اگر این افشاگری‌ها درست باشد، گویا این خبار در مورد تاخیر طولانی نخواهد بود. بر اساس این توییت، این تاخیر ممکن است تنها دو هفته یا کمتر باشد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده توسط سامسونگ و برای گلکسی S23 تولید خواهد شد

وی در توییت خود گفته است که “عرضه سری گلکسی S23 برای اواسط تا اواخر فوریه برنامه ریزی شده است. تصمیم گیری در مورد قیمت دستگاه‌ها، معرفی زودهنگام آن را به تاخیر می‌اندازد. اگر به من بستگی داشت، قیمت این دستگاه ۷۹۹ دلار، ۸۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار خواهد بود.” امسال گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در ۹ فوریه معرفی و در ۲۵ فوریه عرضه شدند. این امیدواری وجود داشت که سامسونگ بتواند سری گلکسی S23 را در هفته اول فوریه معرفی کند.

همچنین در ادامه هر سه دستگاه را در ۱۷ فوریه عرضه کند که کمی بیش از یک هفته زودتر از عرضه سال گذشته خواهد بود.  باید فقط به خاطر داشته باشید تا زمانی که از خود سامسونگ اطلاعیه‌ای منتشر نشود، نمی‌توانیم دقیقا به شما بگوییم که سری Galaxy S23 چه زمانی معرفی و عرضه می‌شود. به طور کلی، این گوشی‌ها در طی یک رویداد به نام “Unpacked” رونمایی می‌شوند. علاوه بر انتشار اطلاعات این دستگاه‌ها (مشخصات گلکسی S23 اولترا) در TENAA، چند روز پیش تصاویری از نمونه‌های ساختگی هر سه دستگاه سری گلکسی S23 منتشر شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان