حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ قرار است تا چند وقت آینده از سری جدید پرچمداران خود رونمایی کند. تا به امروز اخبار و اطلاعات منتشر شده، جوی مثبت و بدون مشکل در مورد این محصولات نشان داده است. به نظر می‌رسد سامسونگ حساب ویژه‌ای روی این پرچمداران باز کرده است. بر اساس اخبار به دست آمده، اکنون قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شده است. با ترنجی همراه باشید.

قیمت احتمالی سری گلکسی S23 سامسونگ

طبق شایعات، سامسونگ در ماه فوریه از سری جدید گلکسی S23 خود رونمایی خواهد کرد. سری جدید پرچمداران این شرکت، زبان طراحی منحصر به‌ فردی را برای هر سه دستگاه به همراه دارد. همچنین سخت‌افزار جدید و بهبودهایی در بخش دوربین نیز اعمال خواهد شد. در این روزهای سخت افزایش تورم جهانی، طرفداران سامسونگ کنجکاو هستند که ببینند آیا سامسونگ همان قیمت گذشته را برای سری جدید محصولاتش نگه می‌دارد یا افزایش قیمتی وجود خواهد داشت؟ ظاهرا سامسونگ قیمت‌های معمول پرچمداران جدید خود را حفظ خواهد کرد، حتی اگر باید با سود کمتری دریافت کند. در واقع به نظر می‌رسد که حاشیه سود سامسونگ با افزایش قیمت قطعات از بین می‌رود.

قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ

قیمت سری گلکسی S23 چقدر خواهد بود؟ طبق گزارش رسانه کره‌ای Maekyung و با توجه به برچسب قیمت سری گلکسی S22، از قبل قیمت سری گلکسی S23 را می‌دانیم. گلکسی اس ۲۳ احتمالا قیمت پایه ۷۹۹ دلار، گلکسی اس ۲۳ پلاس قیمت پایه ۹۹۹ دلار و گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز قیمت پایه ۱۱۹۹ دلاری خواهد داشت. در این گزارش به افت قیمت معمول پرچمداران گلکسی سامسونگ اشاره شده است. ظاهرا این شرکت ممکن است قیمت‌ها پرچمداران امسال خود را کاهش دهد تا از قربانی شدن بیشتر حاشیه سود جلوگیری کند.

درآمد بخش MX سامسونگ از ۲۸.۴۲ تریلیون وون در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به ۳۲.۲۱ تریلیون وون در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ افزایش یافته است که یک رشد سه ماهه ۱۳.۳ درصدی را نشان می‌دهد. با این حال، سود عملیاتی این برند از ۳.۳۶ تریلیون وون در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ به ۳.۲۳ تریلیون وون در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است که یک افت ۳.۶ درصدی را نشان می‌دهد. بهبود درآمد این شرکت، ناشی از فروش بیشتر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است. این مدل‌ها شامل Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 هستند که مدتی از عرضه آن‌ها می‌گذرد.

قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ

با این حال، افزایش سودی که این شرکت از افزایش فروش برخوردار خواهد شد، با وجود قیمت‌های بالاتر قطعات گوشی‌های هوشمند از بین رفته است. همین اثر در سری گلکسی اس ۲۳ نیز وجود دارد. افزایش قیمت قطعات آنقدر بالا بوده که علیرغم افزایش فروش، سود عملیاتی این شرکت به اندازه ۳.۶ درصد کاهش داده است. اگرچه سامسونگ موفق شده تا گوشی‌های پریمیوم بیشتری بفروشد، اما این برای کسب سود کافی نبوده است و حاشیه سود کم با سری گلکسی S23 سامسونگ حفظ خواهد شد.

پرچمداران بعدی سامسونگ ویژگی‌های جدید، گران‌تر و با ارز‌تری خواهند داشت. با وجود حاشیه سود کمتر، سامسونگ قیمت پرچمداران آینده خود را افزایش نخواهد داد. سری جدید گلکسی S23 دارای قطعات گران قیمت زیادی خواهد بود. به عنوان مثال، ما یک نسخه اورکلاک انحصاری از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهیم داشت. علاوه بر این، گلکسی اس ۲۳ اولترا یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید به همراه خواهد داشت. این‌ موارد تنها برخی از ویژگی‌های اصلی و جدید این دستگاه‌ها هستند و چیزهای بیشتری نیز در ادامه خواهیم دید.

حافظه پایه سری گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد داشت

مثلا می‌توان به جدیدترین نمایشگر AMOLED سامسونگ، ماژول حافظه داخلی جدید UFS 4.0 و رم‌های با استاندارد LPDDR5X را نام برد. مورد آخر که البته کم اهمیت نیست، قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای این دستگاه است. این ویژگی مطمئنا هزینه خود را دارد و با تمام این اوصاف، سامسونگ این دستگاه‌ها را با قیمتی مشابه سری گلکسی S22 عرضه خواهد کرد. از آنجایی که قیمت قطعات افزایش یافته و سخت افزار جدید و پرهزینه‌تری وجود دارد، سامسونگ سود عملیاتی خود را کمی بیشتر از گذشته کاهش خواهد داد.

بر اساس گزارش GizChina، به نظر می‌رسد این یک حرکت ضروری است و افزایش قیمت در سری جدید گلکسی S23 برای این شرکت نتیجه‌ای منفی دارد و فضای رقابت را از بین می‌برد. در این وضعیت تورم جهانی، مشتریان دیگر مانند گذشته به راحتی دستگاه‌های پرچمدار را خریداری نمی‌کنند و قبل از اینکه برای چیزی با قیمت بالاتر هزینه کنند، دستگاه‌های دیگری مانند سری آیفون ۱۴ را در نظر می‌گیرند. نظر شما کاربران ترنجی درباره قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان