حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه پایه سری گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S23 خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه کند. این سری به احتمال زیاد شامل سه نسخه خواهند بود و Galaxy S23 Ultra نیز شاخص‌ترین عضو این خانواده است. بر اساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که حافظه پایه سری گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حافظه پایه سری گلکسی S23 افزایش چشمگیری خواهد داشت…!

شایعات در مورد سری گلکسی S23 سامسونگ روز به روز هیجان انگیزتر می‌شود. دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه که مدل اصلی این خانواده، یعنی گلکسی S23 Ultra ممکن است صفحه نمایشی با خمیدگی کمتر نسبت به گلکسی S22 Ultra داشته باشد تا به انتقادات کاربران از مشکلات استفاده و کاربری S Pen روی نمایشگرهای خمیده پاسخ دهد. حالا افشاگر همان خبر، با شایعه جدیدی بازگشته است. گویا سری گلکسی S23، فضای ذخیره سازی پایه بیشتری نسبت به نسخه فعلی پرچمداران سامسونگ خواهد داشت.

حافظه داخلی همه مدل‌های گلکسی S22، از جمله S22 Ultra که گران‌ترین نسخه این خانواده است، با ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شوند و همچنین دارای درگاه کارت حافظه برای افزایش حافظه نیستند. افشاگری به نام احمد کوایدر، که بیشتر به دلیل فاش کردن ویدیوهای خاص از دستگاه های معرفی نشده شهرت دارد، ادعا می‌کند که حافظه داخلی همه مدل‌های گلکسی S23 از ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود. وی همچنین در این رابطه می‌گوید که Galaxy S23 Ultra دارای حافظه رم پایه ۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

حافظه پایه سری گلکسی S23

برای مقایسه، نسخه پایه Galaxy S22 Ultra دارای ۸ گیگابایت رم است. کاربران و خریداران این دستگاه‌ها ققصد خرید مدل‌های Ultra را دارند، مطمئنا از داشتن رم و فضای ذخیره‌ سازی بیشتر استقبال خواهند کرد. به هر حال، گلکسی اس ۲۳ اولترا به احتمال زیاد با سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود و همه مدل‌ها احتمالا از یک دوربین جلوی جدید بهره خواهند برد، بنابراین حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن برای افرادی که عکس‌های سلفی زیادی می‌گیرند شاید مناسب نباشد، مگر اینکه به عنوان یک کاربر حرفه‌ای، اهل ذخیره سازی تصاویر خود در فضای ابری باشید.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، از سوی دیگر شایعه شده است که سری Galaxy S23 دارای تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ساخت کوالکام است و یک سیستم خنک کننده جدید بر روی این چیپست قرار دارد. همچنین در مورد حافظه داخلی، بسیاری معقتدند که داشتن فضای بیشتر برای دانلود بازی‌ و برنامه یک موضوع ایده آل است. مشخص نیست که آیا این مسئله منجر به افزایش قیمت خواهد شد یا خیر. در حال حاضر شایعاتی در مورد افزایش قیمت گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ برای جبران افزایش هزینه‌های قطعات در حال بررسی است.

سیستم خنک کننده گلکسی S23

اما بیم آن می‌رود که این تصمیم بر تقاضای این دستگاه‌ها تاثیر منفی بگذارد. افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی یعنی رولاند کوانت، این شایعه را رد کرده و می‌گوید که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هنوز هم در دسترس و انتظار می رود سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ (چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱)، سری گلکسی اس ۲۳ خود را معرفی کند، بنابراین باید تا آن زمان منتظر بمانیم تا متوجه شویم اطلاعات کدام یک از این دو افشاگر درست است. نظر شما کاربران ترنجی درباره اینکه حافظه پایه سری گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد داشت، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان