حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتا One UI 6 سری گلکسی S23 اواخر تیر ارائه می‌شود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۴، سامسونگ

طرفداران سامسونگ صبورانه منتظرند تا طعم اندروید ۱۴ را بچشند. اوایل سال جاری میلادی نسخه بتا توسعه دهندگان اندروید ۱۴ منتشر شد. از آنجایی که سامسونگ برنامه بتا خود را دارد، کاربران این کمپانی باید منتظر بمانند. هم اکنون انتظار ها به سر آمده و گفته می‌شود که نسخه بتا One UI 6 سری گلکسی S23 سامسونگ در هفته سوم جولای (اواخر تیر) عرضه خواهد شد.

نسخه بتا One UI 6 سری گلکسی S23 هفته سوم جولای عرضه می‌شود 

برنامه بتا سامسونگ احتمالا زودتر از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که نسخه بتای One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 از هفته سوم جولای عرضه می‌شود. سایر دستگاه‌های واجد شرایط نیز به زودی نسخه بتا را دریافت خواهند کرد. چند روز پیش در گزارشی برای شما نوشتیم که به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 به محض رسیدن بتا اندروید ۱۴ به سطح «پایداری پلتفرم» منتشر خواهد شد. هم اکنون، اندروید ۱۴ با سومین نسخه بتا خود به سطح مورد نظر رسیده است. این موضوع بدان معناست که سامسونگ در حال حاضر می‌تواند برنامه بتا خود را معرفی کند.

Galaxy S23 Ultra

سامسونگ در حال حاضر، مقدمات شروع برنامه بتا One UI 6 را فراهم کرده است. این غول فناوری کره ای چند هفته پیش شروع به آپدیت برنامه ها با پشتیبانی One UI 6.0 کرد. افرادی که کاربر دستگاه های سازگار با این نسخه از رابط کاربری سامسونگ هستند، به زودی می‌توانند آخرین نسخه اندروید و One UI 6 را تجربه کنند‌.

بر اساس گزارش وب‌سایت SamMobile، احتمالاً سامسونگ اولین نسخه بتای One UI 6.0 را برای سری Galaxy S23 در هفته سوم جولای منتشر خواهد کرد‌. نسخه بتا به تدریج برای سایر دستگاه ها نیز عرضه خواهد شد. جولای ماه شلوغی برای سامسونگ است، زیرا این کمپانی در ۲۷ ماه مذکور، از گوشی های تاشو جدید خود رونمایی خواهد کرد. عرضه نسخه بتا One UI 6.0 در اواخر جولای به این معنی است که به احتمال زیاد، نسخه عمومی این رابط کاربری سامسونگ تا قبل از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اگر سامسونگ سرعت عمل سال گذشته را داشته باشد، بیش از چند ماه بین نسخه بتا تا انتشار نسخه عمومی، فاصله نخواهد بود.

اولین تغییر در ظاهر رابط کاربری One UI 6.0 نسخه آلفا را ببینید

نظر شما چیست؟ آیا مشتاق عرضه نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی