حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 16.0.2 اپل ارایه شد: رفع مشکل لرزش آیفون ۱۴ پرو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

آپدیت‌های بزرگ، علاقه‌مندان به داشتن آپدیت‌ها جدید و باگ‌های همیشگی را می توان ۳ عضو یک چرخه همیشگی دانست. اگر به تازگی آپدیت iOS 16 اپل را دریافت کرده اید و باگ‌هایی دارید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت iOS 16.0.2 اپل ارایه شده و رفع مشکل لرزش آیفون ۱۴ پرو را به همراه رفع مشکلی Copy-Paste ارایه می کند.

آپدیت iOS 16.0.2 اپل

اپل جدیدترین مدل‌های آیفون و سیستم‌عامل‌های خود را اوایل ماه جاری منتشر کرد. همزمان با این اقدام، به صورت ناخواسته چند باگ آزاردهنده نیز به سرعت خود را به کاربران معرفی کردند.

خبر خوب این است که این غول فناوری به سرعت وصله‌هایی را برای رفع مشکلات ایجاد کرده و اکنون آنها را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی iOS 16.0.2 منتشر می‌کند. در همین حین اگر در برنامه آپدیت آزمایشی اپل باشید باید iOS 16.1 بتا ۲ عمومی را دریافت کنید.

آپدیت iOS 16.0.2 اپل

آپدیت iOS 16.0.2 اپل

یکی از مشکلاتی که این آپدیت حل می کند، مشکلات سازگاری آیفون 14 پرو با برنامه های شخص ثالثی است که از دوربین آن استفاده می کنند، مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت.

کاربران گزارش کردند که وقتی آن برنامه‌ها را باز کرده و از دوربین پشتی دستگاه استفاده می‌کنند، دوربین می‌لرزد و گوشی صداهای خراش و خراش ایجاد می‌کند. اپل در توضیحات آپدیت خود گفت که این به‌روزرسانی مشکل مذکور را برطرف می‌کند.

مشکلی که اپل می گوید در آن «دوربین ممکن است هنگام عکاسی با برخی از برنامه‌های شخص ثالث در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max لرزش داشته و باعث تار شدن عکس‌ها شود».

این شرکت در مورد علت آن توضیحی نداد، اما ممکن است که برنامه‌ها به خوبی با سیستم تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال دستگاه هماهنگ نبوده و باعث ایجاد صداهای عحیبی شده باشد.

مشکل دردسرساز دیگری که به‌روزرسانی برطرف می‌کند، نمایش مداوم درخواست مجوز هنگام تلاش برای کپی و جای‌گذاری محتوا بین برنامه‌ها است. ران هوانگ، مدیر ارشد اپل قبلاً اعتراف کرده بود که این رفتار کاملاً غیرقابل انتظار بود و گفت که شرکت آن را برطرف می کند.

آپدیت iOS 16.0.2 از شر اشکالات دیگر نیز خلاص می شود، از جمله یکی که باعث می شود صفحه نمایش دستگاه در حین روشن شدن گوشی سیاه شود و دیگری که باعث می شود صفحه لمسی در برخی از گوشی های iPhone X، iPhone XR و iPhone 11 پاسخگو نباشد.

شما این آپدیت جدید اپل را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)