حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد:استفاده از سنسور ۱ اینچی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در‌ جولای سال جاری میلادی بود که شیائومی از پرچمدار جدید خود با پسوند «Ultra» رونمایی کرد. Xiaomi 12S Ultra یکی از بهترین دوربین ها را داشت. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه گوشی هوشمند دیگری با تمرکز بر بخش دوربین است. این دستگاه، شیائومی ۱۳ اولترا نام داشته و به تازگی مشخصات دوربین آن به بیرون درز کرده است.

دوربین اصلی شیائومی ۱۳ اولترا از همان سنسور Xiaomi 12S Ultra استفاده می‌کند

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ اولترا را به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که چهار لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از همان سنسور ۱ اینچی موجود در Xiaomi 12S Ultra (سونی IMX 989) به عنوان سنسور دوربین اصلی استفاده می‌کند. احتمالا این تلفن هوشمند آینده شیائومی به لرزشگیر گیمبال نیز مجهز شود.

Xiaomi 12S Ultra

این افشاگر در ادامه ادعا می‌کند که هر چهار دوربین موجود در این گوشی از PDAF (فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز) و dTOF برخوردار خواهند بود. متاسفانه اطلاعات دیگری درباره دوربین Xiaomi 13 Ultra در دست نیست. اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند بعد از رونمایی سری شیائومی ۱۳ معرفی شود. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این سری از پرچمداران شیائومی قرار بود روز ۱ دسامبر معرفی شوند. اما به دلیل درگذشت رهبر سابق چین، جیانگ زمین، این رویداد به تعویق افتاد.

سری شیائومی ۱۳ شامل دو نسخه استاندارد و پرو است. گفته می‌شود که هر دو مدل از صفحه نمایش AMOLED E6 با حاشیه های بسیار باریک (تنها ۱.۶۱ میلی متر) بهره خواهند برد. تایید شده است که دوربین اصلی Xiaomi 13 Pro از سنسور ۱ اینچی سونی IMX 989 استفاده خواهد کرد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن های هوشمند را تأمین می‌کند. نسخه استاندارد از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده و نسخه پرو از شارژر ۱۲۰ واتی برخوردار خواهد بود. هر دو این تلفن های هوشمند از حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 و رم LPDDR5X استفاده می‌کنند. تاریخ جدید معرفی سری Xiaomi 13 هنوز اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود که این سری در آینده ای نزدیک رونمایی شوند.

عرضه جهانی شیائومی 12S Ultra در آینده نزدیک بسیار محتمل است

 

نظر شما چیست؟ آیا پرچمداران شیائومی برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی