حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات باتری و دوربین سری شیائومی ۱۳ فاش شد+مشخصات کلیدی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

همان‌طور که می‌دانید در ابتدا قرار بود سری شیائومی ۱۳ در یکم دسامبر (۱۰ آذر) معرفی شود. اما این شرکت به دلیل مرگ جیانگ زمین، رهبر سابق چین، تصمیم گرفت تا این رویداد را به تعویق بیندازد. انتظار می‌رود که تاریخ جدید رونمایی پرچمداران شیائومی در چند روز آینده مشخص شود. زیرا در روز جاری نیز، تاریخ معرفی iQOO 11 تعیین شد. هم اکنون جزئیات باتری و دوربین سری شیائومی ۱۳ به همراه مشخصات کلیدی این تلفن های هوشمند به بیرون درز کرده است.

بسیاری از جزئیات سری شیائومی ۱۳ به بیرون درز کرده است

به احتمال زیاد Xiaomi 13 و 13 Pro در اوایل هفته آینده رونمایی خواهند شد. در حال حاضر اما افشاگر معروف اطلاعات یعنی Panda is Bald، جزئیات مهمی را درباره باتری و دوربین سری شیائومی ۱۳ به اشتراک گذاشته است. افشای جدید حاکی از آن است که شیائومی ۱۳ به سنسور ۵۴ مگاپیکسلی Sony IMX800 (به همراه لرزشگیر اپتیکال) مجهز خواهد شد. دوربین تله فوتو نیز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی OmniVision مجهز شده است؛ دوربین دیگر (که از نوع تله فوتو با توانایی زوم اپتیکال ۳.۲ برابری است) از سنسور سامسونگ S5K3K1 بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که دوربین های تله فوتو و اولترا واید این گوشی نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد.

تصویر فاش شده از شیائومی ۱۳ پرو

دوربین اصلی شیائومی ۱۳ پرو از سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 استفاده می‌کند. دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار دارند؛ که یکی برای عکاسی اولترا واید استفاده شده و دیگری از نوع تله فوتو خواهد بود. دوربین تله فوتو زوم ۳.۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار داده و به OIS نیز مجهز است. منبع این گزارش در ادامه اشاره می‌کند که Xiaomi 13 از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، نسخه پرو به باتری پرظرفیت تر ۴,۸۲۰ میلی آمپری مجهز می‌شود، و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. هر دو گوشی از شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و به تراشه Surge G1 مجهز هستند.

جزئیات صفحه نمایش Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro

این افشاگر اطلاعات در Weibo، جزییات بیشتری را درباره سری شیائومی ۱۳ به اشتراک می‌گذارد. او ادعا می‌کند که Xiaomi 13 از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی FullHD+ بهره می‌برد؛ در حالی که Xiaomi 13 Pro به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با وضوح 2K مجهز خواهد شد. هر دو این تلفن های هوشمند برای گرفتن عکس های سلفی به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهزند. نسخه آبی رنگ شیائومی ۱۳ دارای قاب پشتی چرمی بوده؛ سایر رنگ ها اما دارای قاب پشتی شیشه ای یا سرامیکی هستند.

معرفی شیائومی 13 و iQOO 11 پس از درگذشت رهبر سابق چین به تعویق افتاد

نظر شما درباره پرچمداران آینده شیائومی چیست؟ کدام یک از پرچمداران مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 برای شما جذاب تر هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی