حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت HyperOS شیائومی ۱۳ اولترا رسما برای بازار جهانی عرضه شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، شیائومی

پرچمدارهای جدید شیائومی یعنی سری Xiaomi 14 به صورت پیش‌فرض با هایپراواس عرضه شدند. پرچمدارهای نسل قبلی آن یعنی سری شیائومی ۱۳ به رهبری Xiaomi 13 Ultra به اندروید ۱۳ و MIUI 14 مجهز بودند. حالا نوبت به آپدیت این محصولات است. خبر خوب آن‌که امشب آپدیت HyperOS شیائومی ۱۳ اولترا رسما برای بازار جهانی عرضه شده است. این آغاز عرضه رسمی آپدیت هایپراواس به صورت جهانی محسوب می‌شود.

عرضه آپدیت HyperOS شیائومی ۱۳ اولترا برای بازار جهانی

آپدیت HyperOS شیائومی ۱۳ اولترا برای بازار جهانی

آپدیت HyperOS شیائومی ۱۳ اولترا برای بازار جهانی

همانطور که در اسکرین‌شات بالا می‌بینید، یک کاربر آلمانی شیائومی ۱۳ اولترا آپدیت جدید هایپراوس را به صورت OTA دریافت کرده است. این یعنی آپدیت جدید در نسخه جهانی برای بازار اروپا آماده شده و به مرور به دست کاربران این محصول می‌رسد.

آنطور که در اسکرین شات پیداست، سیستم عامل جدید اندروید ۱۴ همراه با این به‌روزرسانی به دستگاه شما اضافه می‌شود. همچنین وصله امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۳ همراه آن است.

حجم آپدیت حدود ۵.۵ گیگابایت گزارش شده که نسبتا سنگین محسوب می‌شود. بیلد نامبر این آپدیت OS1.0.5.0.UMAEUXM است. به مرور باید منتظر ارائه آپدیت مذکور برای دیگر بازارها باشیم. توجه داشته باشید که آپدیت‌ها به صورت گروهی عرضه می‌شود و شاید زمان ببرد که به همه کاربران برسد.

اگر دوست دارید با آپدیت HyperOS شیائومی بیشتر آشنا شوید، ۲ ویدئو زیر برای شما هستند:

⚠️ لطفا برای تماشا ویدئو ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و سپس این صفحه را رفرش کنید تا در کادر پایین ویدئو نمایش داده شود:

 


نظر شما درباره عملکرد شیائومی در عرضه آپدیت اندروید ۱۴ چیست؟ پیش‌تر برای شما نوشتیم که آپدیت گلوبال HyperOS شیائومی تا زمستان ۱۴۰۲ برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود.

آپدیت گلوبال HyperOS شیائومی تا زمستان ۱۴۰۲ برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)