حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داستان استفاده از نام Xiaomi 12S Ultra چیست؟ مدیر این شرکت توضیح می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

اوایل امروز شیائومی فاش کرد که هفته آینده سری Xiaomi 12S را عرضه خواهد کرد. در واقع رونمایی پرچمدار جدید شیائومی در 13 تیرماه 1401 خواهد بود. ساعاتی پس از اعلام این خبر که ما نیز در ترنجی آن را برای شما کاربران عزیز پوشش دادیم، با نمایش تیزر های رسمی شیائومی درباره رویداد آینده در شبکه اجتماعی ویبو، کاربران شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد تلفن های آینده کردند. (قطعا شیائومی نیز همین را می‌خواهد!) اما یکی از سوالاتی که بیشتر پرسیده می‌شود در مورد نام این گوشی ها است. خوشبختانه، لی جون، مدیر عامل شیائومی، دلیل تغییر نام شیائومی 12 اولترا به شیائومی 12 اس اولترا را به کاربران توضیح می‌دهد.

گرچه یکی از تیزر های اولیه سری Xiaomi 12S، سه گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد و گفته می‌شود این دستگاه ها با نام های شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس پرو و ​​شیائومی 12 اس اولترا به صورت رسمی عرضه می‌شوند. اما شایان ذکر است که این شرکت هنوز نام های رسمی آن ها را اعلام نکرده است. البته برخی از مدیران این برند در پاسخ به کاربران در ویبو این سه نام را تایید کرده‌اند.

شیائومی قبلاً شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را در پایان سال 2021 معرفی کرده بود. از این رو، نام‌ های شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو برای گوشی‌ های جدید منطقی است. اما همانطور که گفتیم در مورد Xiaomi 12S Ultra چه می شود؟ یعنی Xiaomi 12 Ultra وجود ندارد؟

داستان استفاده از نام Xiaomi 12S Ultra چیست؟ مدیر این شرکت توضیح می‌دهد

پوستر تبلیغاتی شیائومی 12 اس اولترا

تعویض چیپست دلیل تغییر نام Xiaomi 12 Ultra به Xiaomi 12S Ultra است

مدیرعامل شیائومی توضیح می‌دهد که شیائومی 12 اولترا با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 در ابتدا قرار بود در ابتدای بهار عرضه شود. با این حال، این شرکت این طرح را کنار گذاشت زیرا بعداً تصمیم گرفت از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کند. بنابراین این شرکت تصمیم گرفت از نام Xiaomi 12S Ultra به جای Xiaomi 12 Ultra استفاده کند.

منبع می‌گوید این موضوع همچنین نشان می‌دهد که Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro چیزی جز محصولات جانبی رویداد معرفی Xiaomi 12S Ultra نیستند. زیرا انتظار می‌رود این گوشی‌ها مشابه شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو ولی با تراشه جدید باشند.

لی جون، مدیر عامل و بنیانگذار غول فناوری چینی در مورد همکاری بین این برند و لایکا نیز صحبت کرد. او در مورد اینکه سری شیائومی 12S از تست های رتبه بندی دوربین DxOMark عبور خواهد کرد یا خیر نیز صحبت کرد.

شیائومی پرچمداران جدید خود را برای تست به آزمایشگاه DXO ارسال نمی‌کند

لی جون با اشاره به این موضوع که شیائومی قصدی برای شرکت و صرف هزینه در آزمایش های DXO ندارد، اظهار داشت که دلیل اول بیشتر مربوط به تصمیمات حرفه‌ای است در حالی که دلیل دوم برای اجتناب از اینکار هزینه است. ظاهراً تست های رتبه بندی بسیار گران هستند، آنقدر گران هستند که این برند تصمیم گرفت به طور کامل از آنها صرف نظر کند. بلکه با بهینه سازی و تلاش برای صرف هزینه در همکاری با لایکا شانس خود را امتحان کند. برای توضیح بیشتر مدیر شیائومی می‌گوید که لایکا شرکتی بود که به شیائومی نزدیک شد و این همکاری به خودی خود هزینه های بالایی دارد.

برای کسانی که نمی‌دانند، لایکا یک شرکت آلمانی مشهور است که در ساخت دوربین ها و لنزها تخصص دارد. مدیر شیائومی اظهار داشت که این شرکت آلمانی در جستجوی یک شریک مناسب با این برند سازنده گوشی های هوشمند تماس گرفته است. مدیر شیائومی در ادامه گفت: «فکر می‌کنم ما کاملاً به این همکاری افتخار می‌کنیم و از آنها برای به رسمیت شناختن و ارزش نهادن به شیائومی تشکر می‌کنیم.» او معتقد است که با این همکاری جدید شیائومی می‌تواند با فناوری تصویربرداری و تجربه عکاسی ارائه شده توسط گوشی های هوشمند خود به جلو حرکت کند.

اکنون شش ماه از عمر خانواده شیائومی 12 می‌گذرد و رقبا با چندین دستگاه در این بخش قیمتی عرضه شده‌اند. از این رو، منطقی است که این شرکت چینی دستگاه های جدید خود را برای به روز ماندن در بازار عرضه کند.

 

کمتر از یک هفته با زمان رونمایی پرچمداران جدید شیائومی که احتمالا اولین دستگاه ها با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشند فاصله داریم. منتظر معرفی خانواده شیائومی 12 اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری