حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی شیائومی 12S Ultra در آینده نزدیک بسیار محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

ماه گذشته کمپانی شیائومی بالاخره پس از تأخیری طولانی‌مدت، سرانجام از قدرتمندترین گوشی هوشمند موردانتظار خود، Xiaomi 12S Ultra، در چین رونمایی کرد. این دستگاه به‌عنوان بخشی از سری پرچمدار 12S این شرکت شناخته می‌شود، اما به‌طور انحصاری در چین در دسترس بود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که شیائومی سرانجام درنظر دارد تا در آینده نزدیک، گوشی 12S Ultra خود را در بازار جهانی عرضه کند.

عرضه جهانی شیائومی 12S Ultra

اخبار مربوط به این گوشی درجه‌یک از سوی افشاگر مشهور، Mukul Sharma، به‌گوش می‌رسد. شارما در توییتی اعلام کرده است که غول فناوری چینی ممکن است درحال برنامه‌ریزی برای عرضه Xiaomi 12S Ultra در بازار جهانی باشد. برای کسانی که اطلاع ندارند، این مدل در اوایل جولای 2022 در چین معرفی شد؛ اما از آن زمان تنها در بازار داخلی این شرکت به‌فروش رسیده و در مناطق دیگر عرضه نشده است.

اگرچه ممکن است این خبر خوبی به‌نظر برسد، اما درحال‌حاضر تنها یک گزارش تأیید نشده است، بنابراین این خبر را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید. درحال‌حاضر، ما نمی‌توانیم اعتبار این افشاگری را تأیید کنیم. در مرحله‌ی اول بایستی شماره مدل جهانی این دستگاه به‌صورت رسمی ثبت شود. همچنین با توجه به اینکه چند ماه دیگر به معرفی سری شیائومی 13 باقی مانده است، 12S Ultra باید زودتر از این خانواده به بازار عرضه شود تا در فروش آن‌ها خللی ایجاد نکند.

عرضه جهانی شیائومی 12S Ultra

عرضه جهانی شیائومی 12S Ultra

در مورد خود گوشی، این دستگاه از آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند. نمایشگر 6.73 اینچی LTPO 2.0 AMOLED با وضوح 2K و رفرش‌ریت 120 هرتز با سوراخ نمایشگر مرکزی برای تعبیه دوربین سلفی در قسمت جلویی آن قرار گرفته و در پنل پشتی، شاهد استفاده از ترکیب دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی و دو سنسور 48 مگاپیکسلی دیگر برای وظایف عکاسی فوق‌عریض و زوم پریسکوپی هستیم. این سیستم دوربین همچنین از لایسنس Leica Summicron بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون احتمال عرضه جهانی شیائومی 12S Ultra در آینده نزدیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی