حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی احتمالی iQOO 11 5G چینش دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

iQOO از جمله برترین زیربرندهای ویوو محسوب می‌شود و کارنامه درخشانی در عرضه محصولات بسیار دوست داشتنی نیز دارد. تا کنون اخبار و شایعات مختلفی درباره iQOO 11 5G منتشر شده است. حالا نیز طراحی احتمالی iQOO 11 5G چینش دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

طراحی احتمالی iQOO 11 5G چینش دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می‌دهد

طراحی گوشی هوشمند iQOO 11 5G قبل از معرفی قریب الوقوع آن، در هند و مالزی فاش شده است. iQOO در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید خود تحت سری iQOO 11 5G خود است. طبق گزارش‌ها، iQOO 11 و 11 iQOO Pro به زودی راهی بازار چین می‌شوند. این دستگاه‌های پریمیوم در فروشگاه‌های مناطق دیگر نیز عرضه خواهند شد.

با این حال، iQOO جزئیات و تاریخ دقیق عرضه سری iQOO 11 5G را مخفی نگه داشته است. با این حال، پاراس گوگلانی، یکی از افشاگر اطلاعاتی این شرکت، موفق شده است نسخه چینی را با شماره مدل iQOO V2243A بیابد. به همین ترتیب، پاراس گفته است که نسخه هندی iQOO دارای شماره مدل iQOO I2209 است. اکنون طراحی نسخه معمولی iQOO 11 5G در قالب یک رندر لو رفته در اینترنت ظاهر شده است.

طراحی احتمالی iQOO 11 5G

قابل ذکر است که iQOO 11 5G جانشین iQOO 9 خواهد شد که اخیرا معرفی شده است. همچنین اخیرا اطلاعاتی در Weibo به ما نگاهی اجمالی به ماژول دوربین عقب این گوشی می‌دهد. همچنین، گزینه‌های رنگی iQOO 11 را نیز نشان داده است. به نظر می‌رسد دوربین عقب iQOO 11 5G دارای چینش مستطیلی با چند بریدگی بزرگ است. همچنین، سومین بریدگی کوچک برای قرار دادن ماژول فلاش LED قرار گرفته است.

علاوه بر این، ماژول دوربین دارای متن “Powered by V2” در بخش پایین است. این موضوع، گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند که پیش‌بینی می‌کردند مدل‌های معمولی و پایه iQOO 11، تراشه ISP V2 را درون خود خواهند داشت. برای کسانی که نمی‌دانند، لازم است بگوییم که ISP سفارشی Vivo، عکس‌های حالت پرتره و همچنین عملکرد دوربین در نور کم را بهبود می‌بخشد.

به گفته خبرگزاری GizChina، طراحی iQOO 11 5G تایید می‌کند که این دستگاه در BMW Motor Sports Edition (با نام مستعار Legend Edition) در دسترس خواهد بود. افشاگری به نام Sudanshu ادعا می‌کند که این شرکت به زودی iQOO 11 Legend را در کنار iQOO 11، در بازارهای آسیایی عرضه خواهد کرد. از طرف دیگر، می‌توانید از گزینه رنگ قرمز زرشکی استفاده کنید. همچنین، iQOO ممکن است در زمان عرضه، رنگ‌های بیشتری را برای 11 5G معرفی کند.

پنل پشتی دستگاه به طرفین منحنی دارد تا در دست گرفتن آن حس بهتری را ارائه دهد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست گوشی موجود هستند. متاسفانه، تصویر فاش شده یک نگاه اجمالی به پنل جلویی گوشی می‌دهد. نظر شما کاربران ترنجی درباره طراحی احتمالی iQOO 11 5G که چینش دوربین سه گانه آن را با تراشه V2 را نشان می‌دهد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان