حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی شیائومی 13 و iQOO 11 پس از درگذشت رهبر سابق چین به تعویق افتاد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شیائومی

شیائومی و iQOO در‌حال آماده‌شدن برای معرفی آخرین سری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود به‌ترتیب در تاریخ 1 و 2 دسامبر/10 و 11 آذرماه در چین بودند. بااین‌حال، هر دو برند به‌تازگی اعلام کرده‌اند که رویدادهای معرفی پرچمداران سری شیائومی 13 و iQOO 11 به‌دنبال مرگ رهبر سابق چین، Jiang Zemin، به تعویق افتاده است.

تعویق معرفی شیائومی 13 و iQOO 11

برای کسانی که اطلاع ندارند، Jiang Zemin، رهبر سابق حزب کمونیست چین بود و کسی بود که به این کشور کمک کرد تا موقعیت خود را به‌عنوان یک ابرقدرت جهانی کسب کند. به گزارش خبرگزاری‌های محلی، رهبر سابق این کشور به‌تازگی و در سن 96 سالگی درگذشته است. به‌دنبال این خبر، شیائومی در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که معرفی سری Xiaomi 13 را به تعویق می‌اندازد. این شرکت همچنین اضافه کرد که گوشی‌های هوشمند آینده آن‌ها به‌زودی معرفی خواهد شد، اما هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نکرده است.

تعویق معرفی شیائومی 13

تعویق معرفی شیائومی 13

در یادداشتی مشابه، iQOO همچنین از به تعویق افتادن رویداد معرفی دستگاه‌های پرچمدار سری iQOO 11 خود خبر داده است. در طول کنفرانس iQOO، این برند قرار بود مدل جدید iQOO Neo 7 SE را نیز معرفی کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که رونمایی از این دستگاه‌ها به آینده نزدیک موکول شده است. اما متأسفانه، این برند تاریخ معرفی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند خود اعلام نکرده است. درحالی‌که این دو برند به‌صراحت دلیل به تعویق انداختن رویدادهای معرفی خود را بیان نکرده‌اند، اما بی‌شک مرگ رهبر سابق حزب کمونیست چین، علت این امر بوده است.

تعویق معرفی iQOO 11

تعویق معرفی iQOO 11

Jiang Zemin سیاستمدار 96 ساله برجسته چینی بود که از سال 1993 تا 2003 رئیس‌جمهور این کشور به‌شمار می‌رفت و همچنین از سال 1989 تا 2002 دبیرکل حزب کمونیست چین را برعهده داشت.

نظر شما درباره به تعویق افتادن معرفی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 13 و iQOO 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی