حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۴ آزمایشی شیائومی ۱۳ با MIUI 14 عرضه شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، شیائومی

در حالی که هنوز نسخه پایدار اندروید ۱۴ توسط گوگل عرضه نشده‌است، اما برندهای اندرویدی در تلاش هستند روی نسخه آزمایشی رابط کاربری خود کار کنند تا بتوانند در زمان کوتاهی پس از عرضه نسخه پایدار نهایی، این آپدیت ارائه نمایند. Xiaomi یکی از برندهایی است که روی برنامه آپدیت آزمایشی خود کار می‌کند. به تازگی آپدیت اندروید ۱۴ آزمایشی شیائومی ۱۳ با MIUI 14 عرضه شده است. انتظار داریم نسخه نهایی با MIUI 15 عرضه شود.

آپدیت اندروید ۱۴ آزمایشی شیائومی ۱۳

شیائومی تقریبا شش هفته پس از آغاز نسخه بتا MIUI برای خانواده Xioami 13 و Xiaomi 12T، حالا آپدیت آزمایشی مبتنی بر اندروید 14 را برای شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو عرضه کرده است.

برخلاف شایعات قبلی، شیائومی نسخه آزمایشی اندروید 14 را با رابط کاربری MIUI 14 عرضه کرده است. پیش از این به نسخه موقت MIUI 14.1 اشاره شده بود که محقق نشد.

طبق گزارش جدید، آپدیت MIUI 14.0.0.11 برای شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو عرضه خواهد شد. در حال حاضر این آپدیت جدید به وضعیت بتا پایدار رسیده است. در این مرحله، شیائومی عرضه آپدیت را به چند دستگاه محدود می کند تا بررسی کند که آیا اشکالی وجود دارد یا خیر.

ظاهرا، شیائومی MIUI 14.0.0.11 را به جای توسعه روی یک نسخه پایدار اندروید 14، بر روی اندروید 14 بتا 5.1 توسعه داده است.

به هر حال، شیائومی MIUI 14.0.0.4 مبتنی بر اندروید 14 را از طریق کانال‌های عرضه آپدیت آزمایشی پایدار خود به کاربران علاقه‌مند شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو عرضه کرده است.

جای تعجب نیست که این شرکت به جای انتشار جهانی نسخه آزمایشی اندروید ۱۴، عرضه آن را برای دستگاه‌های ثبت‌نام شده در کانال چینی MIUI محدود کرده است.

با بررسی تمرکز شیائومی روی آپدیت اندروید 14، مشخص است قصد دارد یکی از اولین برندهای اندرویدی باشد که این آپدیت را عرضه می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شیائومی (پوکو و ردمی) می‌تواند در بخش آپدیت از وضعیت نابه‌سامان فعلی بیرون آید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)