حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی M42 5G سامسونگ ارائه شد: به همراه OneUI 5

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، سامسونگ

سامسونگ همچنان در حال عرضه رابط کاربری One UI 5.0 و اندروید ۱۳ برای گوشی های هوشمند خود است. آخرین دستگاهی که آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کرده، گلکسی M42 5G است. تلفن هوشمند مذکور به نوعی نسخه ری‌برند شده Galaxy A42 5G برای بازار هند بود.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی M42 5G سامسونگ پچ امنیتی نوامبر را به همراه دارد

گلکسی M42 5G سامسونگ (دارای شماره مدل SM-M426B) موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 شده است. این به روزرسانی وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ را به همراه داشته و دارای نسخه‌ فریمور M426BXXU3CVK5 است. اگر کاربر Galaxy M42 5G سامسونگ هستید، اما هنوز نوتیفیکیشن آپدیت One UI 5.0 را دریافت نکرده اید؛ می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار، وجود این آپدیت را به طور دستی بررسی کنید.

مشخصات کلیدی Galaxy M42 5G

مشخصات Galaxy M42 را به خاطر دارید؟

گلکسی M42 5G در آوریل ۲۰۲۱ رونمایی شد. این تلفن هوشمند در واقع نسخه ری‌برند شده Galaxy A42 5G سامسونگ بوده که با نامی متفاوت، راهی بازار هند شد. همان‌طور که در وب‌سایت GSMArena اشاره شده، این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 750G تأمین کرده. و گران قیمت ترین نسخه آن دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (از نوع UFS 2.1 است). سامسونگ در این گوشی به سراغ صفحه نمایش Super AMOLED رفته، اما خبری از وضوح بالا نبوده، و به رزولوشن HD+ اکتفا شده است.

چهار لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دارای دیافراگمی با گشودگی f/1.8 است. دوربین دوم نیز (که دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است) از نوع اولترا واید بوده و زاویه ۱۲۳ درجه ای را پوشش می‌دهد. دو دوربین دیگر وضوح ۵ مگاپیکسلی دارند و برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق صحنه به کار خواهند آمد.

گلکسی M42 5G سامسونگ معرفی شد: تقریباً همان گلکسی A42 5G برای بازار هند!

در گلکسی M42 5G خبری از پانچ هول نبوده و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش رفته و از نوع اپتیکال است. این گوشی هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره رابط کاربری جدید سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از One UI 5.0 را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی