حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.1 گلکسی M42 5G سامسونگ ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

آپدیت رابط کاربری One UI 5.1 برای گلکسی M42 5G سامسونگ ارائه شد. این تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۱ میلادی با اندروید ۱۱ و One UI 3.1 عرضه شده بود؛ و هم اکنون موفق به دریافت جدیدترین نسخه از رابط کاربری سامسونگ شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

آپدیت One UI 5.1 گلکسی M42 وصله امنیتی فوریه را به همراه دارد

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ هم اکنون با نسخه فریمور M426BXXU4DWB1 در دسترس کاربران گلکسی M42 5G قرار گرفته است. این به روزرسانی حجمی حدود ۱ گیگابایت دارد. این آپدیت، به جز قابلیت های One UI 5.1، پچ امنیتی فوریه ۲۰۲۳ را به همراه دارد. برخورداری از جدیدترین وصله های امنیتی گوگل، باعث افزایش امنیت تلفن هوشمند شما خواهد شد ‌‌.

Galaxy M42

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند ، آپدیت One UI 5.1 گلکسی M42 سامسونگ هم اکنون برای کاربران هندی در دسترس است. انتظار می‌رود که این به روزرسانی در آینده‌ای نزدیک برای سایر مناطق نیز عرضه شود. اگر هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به Settings > Software update، وجود این آپدیت را بررسی کنید.

گلکسی ام ۴۲ سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

گوشی هوشمند Galaxy M42 5G سامسونگ در آوریل ۲۰۲۱ معرفی شد. این تلفن هوشمند به طور پیش فرض از یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 3.1 برخوردار بود. صفحه نمایش این دستگاه اندازه ۶.۶ اینچی داشته و وضوح HD+ دارد. تراشه ۸ هسته ای و ۸ نانومتری اسنپدراگون 750G نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. این تراشه برای پردازش های گرافیکی به پردازنده Adreno 619 متکی است. گران قیمت ترین نسخه گلکسی ام ۴۲ سامسونگ، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع UFS 2.1 دارد.

گلکسی M42 5G سامسونگ معرفی شد: تقریباً همان گلکسی A42 5G برای بازار هند!

چهار لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین اولترا واید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دو دوربین دیگر رزولوشن ۵ مگاپیکسلی داشته و برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق صحنه به کار خواهند آمد. Galaxy M42 5G دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آیا تجربه کار با رابط کاربری One UI 5.1 را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی