حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52s سامسونگ رسما ارائه شد: آپدیت One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

پس از آن که آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ به Galaxy A53 آمد، خیلی سریع این آپدیت One UI 5.0 به گلکسی A52 هم رسید. حالا نوبت به یکی از محبوب‌ترین Galaxy A5x‌ها در بازار است. آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52s سامسونگ رسما ارائه شده و رابط کاربری One UI 5.0 را به آن اضافه می‌کند.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52s

در حال حاضر گلکسی A52s 5G به جز کره‌جنوبی حداقل در دو بازار گواتمالا و بریتانیا به‌روزرسانی مورد انتظار را دریافت می کند. ما انتظار داریم که این به‌روزرسانی طی چند روز آینده به بازارهای بیشتری برسد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52

آپدیتی که برای مدل SM-A528B عرضه می‌شود با وصله امنیتی نوامبر 2022 همراه است. همچنین تقریباً تمام ویژگی‌های One UI 5.0 و Android 13 که می‌توانید به آن فکر کنید با آن ارائه می‌شود.

برای بررسی در دسترس بودن یا نبودن این آپدیت برای گوشی شما کافی است در تنظیمات » منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی، روی گزینه دانلود و نصب ضربه بزنید.

گلکسی A52s سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 778G توانست خود را از لشکریان اگزینوسی سامسونگ جدا کند و با توجه به ارتباط 5G در تمام مدل‌ها و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد.

این دستگاه با اندروید ۱۱ پیش‌فرض ارائه شده است، آپدیت اندروید ۱۲ خود را دریافت کرد و انتظار می‌رود که پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۳ همچنان به دریافت حداقل ۱ آپدیت سیستم‌عاملی دیگر باشد.

شما Galaxy A52s دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)