حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A52 منتشر شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

تیم نرم افزاری سامسونگ اخیراً بسیار پرکار بوده است. در کنار وصله‌های امنیتی ماهانه همیشگی، این شرکت آپدیت One UI 6.1 را برای دستگاه‌های Galaxy واجد شرایط ارائه می‌کند. همانطور که دستگاه‌های بیشتری بسته ماه می را دریافت می‌کنند، نسخه جدید One UI نیز به مدل‌های بیشتری گسترش می‌یابد. این بروزرسانی رابط کاربری علاوه بر گلکسی A52، به تازگی برای گوشی‌های، Galaxy Xcover 6 Pro، Galaxy A15 5G، Galaxy A14 Galaxy F54 و Galaxy M53 نیز منتشر شده است.

Galaxy A52 و سایر گوشی‌های موجود در لیست آپدیت One UI 6.1 سامسونگ را دریافت می‌کنند

به گزارش androidheadlines، سامسونگ در حال ارائه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A52 در ایالات متحده است. این به‌روزرسانی برای واحدهای و قفل شده توسط شرکت‌های مخابراتی و قفل نشده با شماره‌های ساخت سیستم‌افزار A526USQUCGXE1 و A526U1UEUCGXE1 در دسترس است. مانند سایر مدل‌های میان رده، این بروزرسانی شامل هیچ گونه ویژگی هوش مصنوعی‌ نمی‌باشد. با این حال، One UI 6.1 ویژگی ها و پیشرفت‌های جدید دیگری را به ارمغان می‌آورد.

گلکسی Xcover 6 Pro نیز همین به‌روزرسانی را در اروپا دریافت می‌کند. تغییراتی ارائه شده در آپدیت این گوشی مقاوم کره‌ای‌ها، مشابه با میان رده‌های سری A می‌باشد، بنابراین انتظار ویژگی‌های هوش مصنوعی را نداشته باشید. همین امر در مورد گلکسی A15 5G نیز صدق می‌کند، که در حال حاضر رابط کاربری One UI 6.1 را در ایالات متحده دریافت می‌کند.

به روز رسانی One UI 6.1 برای نسل این گوشی، بعنی Galaxy A14 5G نیز به طور گسترده در اکثر بازارهای جهانی در دسترس است. این گوشی مقرون‌به‌صرفه تعداد انگشت شماری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید دریافت می‌کند. گلکسی F54 که عرضه محدودی در هند و چند کشور همسایه هند داشته است نیز آپدیت One UI 6.1 را دریافت خواهد کرد.

در نهایت، One UI 6.1 اکنون برای گلکسی M53 در دسترس است، گوشی دیگری با عرضه محدود، البته نه به اندازه مدل سری F. شماره ساخت سیستم عامل به روز شده برای دستگاه M536BXXU5EXD3 است. اگر از هر یک از دستگاه‌های گلکسی استفاده می‌کنید، آخرین به روزرسانی ویژگی‌های موجود در آن باید به زودی در دسترس شما قرار گیرد. با این حال، کاربران در برخی مناطق ممکن است مجبور باشند بیشتر از سایرین منتظر بمانند.

همه این دستگاه‌ها وصله امنیتی آوریل را دریافت می‌کنند

به زودی وارد هفته پایانی ماه می شویم، اما سامسونگ وصله امنیتی این ماه را با One UI 6.1 برای هیچ یک از این دستگاه‌ها همراه نکرده است و همه آنها در پچ آوریل باقی مانده‌اند. از آنجایی که اکثر دستگاه‌های مقرون به صرفه و میان رده به روزرسانی امنیتی را بصورت ماهانه دریافت نمی‌کنند، این احتمال وجود دارد که سامسونگ آخرین نسخه بروزرسانی خود را برای این دستگاه‌ها نادیده بگیرد و یکی از پچ‌های امنیتی آینده خود را بعدا برای آن‌ها عرضه کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر