حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52 سامسونگ عرضه شد: همراه با One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ به سرعت در حال ارائه برای گوشی‌های پرچمدار و میان رده این شرکت است. پس از آن که آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 عرضه شد، حالا نوبت به Galaxy A52 است. به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52 سامسونگ عرضه شده که طبیعتا همراه با One UI 5.0 است.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52

عرضه سریع و چشمگیر به روز رسانی One UI 5.0 سامسونگ (مبتنی بر اندروید 13) همچنان ادامه دارد. پس از این که دستگاه‌های اقتصادی‌تر مثل گلکسی M32 مدل 5G و گلکسی M52 به اندروید ۱۳ آپدیت شدند، حالا وقت آن است که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سری گلکسی A نیز طعم جدیدترین به روزرسانی اندروید را بچشد.

گلکسی A52 به اندروید ۱۳ به روز شد

گلکسی A52 به اندروید ۱۳ به روز شد

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A52 تنها در روسیه عرضه شده است. ما انتظار داریم که خیلی زود این آپدیت به بازارهای دیگر هم برسد.

در روسیه، این آپدیت با ورژن A525FXXU4CVJB و وصله امنیتی نوامبر 2022 عرضه می‌شود. گلکسی A52 سال گذشته با اندروید 11 عرضه شد و پس از آن آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد. این آپدیت اندروید ۱۳ به دومین آپدیت اساسی آن تبدیل می شود.

هر چند که گلکسی A52s حتی محبوب تر از گلکسی A52 است اما هنوز این آپدیت جدید را دریافت نکرده است. با این حال و با توجه به عملکردی که سامسونگ در عرضه آپدیت Android 13 دارد، انتظار داریم آن دستگاه هم به زودی آپدیت شود.

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ Galaxy A52 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)