حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ به اولین گوشی تاشوی کوچک 5G این شرکت رسید: One UI 5.0 برای Galaxy Z Flip 5G

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

سرعت بالای کره‌ای‌ها در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ باید سرلوحه دیگر برندهای اندرویدی قرار بگیرد. هر چند که که آبی‌پوش‌های آسیایی هنوز هم در این زمینه از اپل عقب هستند اما فاصله را خیلی کمتر کرده اند. امشب آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ به اولین گوشی تاشوی کوچک 5G این شرکت رسیده و One UI 5.0 برای Galaxy Z Flip 5G آماده است.

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ برای Galaxy Z Flip 5G

سامسونگ در حال عرضه رابط کاربری جدید One UI 5.0 است و جدیدترین دستگاهی که به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده، Galaxy Z Flip 5G است که چند ماه پس از نسل اول Z Flip اصلی در سال 2020 عرضه شد.

گلکسی زد فلیپ 5G

گلکسی زد فلیپ 5G

طبق گزارش‌ها به‌روزرسانی مذکور در حال حاضر منحصر به مدل 5G است، اگرچه سامسونگ طبق برنامه رسمی عرضه به‌روزرسانی One UI 5.0 این به‌روزرسانی را به مدل LTE نیز خواهد آورد. دارندگان Galaxy Z Flip 5G در اروپا گزارش داده‌اند که این به‌روزرسانی برای گوشی‌هایشان در دسترس است و می‌توانیم با خیال راحت انتظار داشته باشیم که آپدیت مورد نظر در مناطق بیشتری و طی روزهای آینده عرضه شود.

جدیدترین به‌روزرسانی One UI 5.0 احتمالا آخرین آپدیت اساسی سیستم عامل  برای هر دو مدل نسل اول Galaxy Z Flip است. اگر به یادداشته باشید، هر دو دستگاه با رابط کاربری One UI 2.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ و در سال 2020 عرضه شدند و سامسونگ در آن زمان وعده سه به روز رسانی اصلی سیستم عامل را داده بود.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)