حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید و واقع گرایانه گلکسی S23 و گلکسی S23+ طراحی جدید آن را مشخص می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، سامسونگ

طراحی سری گلکسی S سامسونگ در چند سال اخیر بسیار مورد توجه سامسونگ بوده و این شرکت همواره با ایجاد تغییراتی مثبت، به جذابیت و زیبایی این گوشی‌های هوشمند افزوده است. حالا اخیرا رندرهای جدید و واقع گرایانه گلکسی S23 و گلکسی S23+ منتشر شده است که طراحی جدید آن را مشخص می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

رندرهای جدید و واقع گرایانه گلکسی S23 و گلکسی S23+ طراحی جدید آن را مشخص می‌کند

انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس که شایعه معرفی زودهنگام آن شنیده شده‌ است، برآمدگی دوربین Contour Cut خود را برای برخودار شدن از طراحی جدیدی شبیه به گلکسی S22 Ultra کنار بگذارند. کانال YouTube 4RMD رندرهایی از دستگاه‌های آینده را به نمایش گذاشته است تا نشان دهد که این دو دستگاه چه شکلی خواهند بود.

 

بی شک کاربران مینیمالیست‌‌گرا، از طراحی ظریف و ساده‌ بخش پشتی که به دستگاه‌ها ظاهری صیقلی بخشیده است، قدردانی می‌کنند. طراحی جلو دستگاه نیز تقریبا تغییر خاصی نکرده است، بنابراین صفحه نمایش همچنان مسطح است و سوراخی در مرکز آن برای دوربین سلفی وجود دارد و ظاهرا همان تعداد پیکسل گلکسی S22 و S22 Plus را نیز خواهد داشت.

اگرچه تشخیص و تایید طراحی نهایی این دستگاه‌ها از روی رندرهای جدید کمی سخت است، اما شایعات قبلی گفته بودند که گلکسی S23 و S23 پلاس احتمالا حاشیه‌های بزرگ‌تری داشته باشند و ممکن است کمی پهن‌تر و بلندتر از همتایان ۲۰۲۲ خود باشند. گوشی‌های جدید احتمالا اندازه صفحه‌ نمایش مدل‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که گلکسی S23 دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی و گلکسی S23 Plus دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی باشد.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، تمام دستگاه‌های سری گلکسی S23 منحصرا از تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کنند. اخیرا نیز نمرات بنچمارک این تراشه‌ فاش شده نشان می‌دهد که قدرت فوق‌العاده‌ای را به همراه خواهد داشت. تنها تغییر مشخصات کلیدی که در انحصار مدل‌های غیر اولترا خواهد بود، باتری بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود هر دو مدل مذکور، نسبت به نسل قبلی ۲۰۰ میلی آمپر ساعت باتری بزرگ‌تری داشته باشند، به این معنی که S23 پلاس دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و S23 دارای باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

همچنین موضوع بعدی نیز برخورداری از یک قابلیت نرم‌افزاری له نام حالت کم مصرف در Galaxy Z Fold 4 است که به افزایش بیشتر عمر باتری کمک می‌کند. با وجود اینکه رندرها این گوشی‌ها را در پنج رنگ نشان می‌دهند، طبق گزارش‌ها آنها فقط در رنگ های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن در دسترس خواهند بود. طبق گزارش اخیر، تاریخ اختمالی برای معرفی سری گلکسی S23، ماه فوریه معرفی خواهد بود (نه ماه دسامبر که شایعات قبلی به آن اشاره داشتند). نظر شما کاربران ترنجی درباره این رندرهای جدید و واقع گرایانه گلکسی S23 و گلکسی S23+ که طراحی جدید آن را مشخص می‌کنند چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان