حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعاتی درباره آنر ۸۰ و Honor 80 SE منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر در حال آماده شدن برای معرفی سری Honor 80 است. طبق معمول با هر عرضه، شایعات زیادی پیرامون آن منتشر می‌شود. دیروز درباره Honor 80 Pro Plus شایعاتی شنیدیم و امروز شایعاتی درباره آنر ۸۰ و Honor 80 SE منتشر شده است.

مشخصات احتمالی آنر ۸۰ و Honor 80 SE

افشاگر محبوب چینی برخی از مشخصات کلیدی گوشی های جدید Honor را اعلام کرد. گفته می شود که احتمالا Honor 80 دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 خواهد بود. این چیپست به تازگی توسط شرکت تایوانی Mediatek عرضه شده است. تراشه جدید به‌عنوان یک ارتقاء نسبت به Dimensity 920 می‌‌تواند جذاب باشد. این منبع خبری گوشی آنر ۸۰ را با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه می‌داند.

دیمنسیتی ۱۰۸۰

دیمنسیتی ۱۰۸۰

درباره آنر 80 پرو اما تراشه کوالکام Snapdragon 778G ذکر می‌شود. بله، یک گوشی جدید آنر و استفاده دوباره از SD778G انجام خواهد شد! این در حالی است که کوالکام به جز اسنپدراگون 778G یک تراشه جدیدتر به نام اسنپدراگون 7 نسل 1 را نیز دارد. وی به استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی در آنر 80 پرو اشاره می‌کند.

آنر ۸۰ پرو پلاس طبق انتظار چشمگیرترین دستگاه در این سری است. این گوشی تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ را به همراه خواهد داشت. این تراشه قدرتمند در کنار 12 گیگابایت رم قرار می گیرد و ما فرض می کنیم که تا 256 گیگابایت یا حتی 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

مشخصات سری آنر ۸۰ فاش شد: استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسخه پرو پلاس

شایعات همچنین به استفاده از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی اشاره می کنند. بنابراین آنر ۸۰ پو پلاس ممکن است سومین گوشی هوشمندی باشد که با حسگر تصویر ایزوسل HP1 سامسونگ وارد بازار می شود. همچنین ما انتظار داریم صفحه نمایش دولبه خمیده AMOLED و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی را داشته باشیم.

برخی شایعات حاکی از نامگذاری متفاوت این سری هستند. مثلا گفته می شود که سه دستگاه با اسامی زیر وجود خواهد داشت:

  • ۱- آنر ۸۰ اس ای – (به جای آنر ۸۰ در شایعه قبلی)
  • ۲- آنر ۸۰ – (به جای آنر ۸۰ پرو در شایعه قبلی)
  • ۳- آنر ۸۰ پرو – (به جای آنر ۸۰ پرو پلاس در شایعه قبلی)

در این شایعه مدل SE با Dimensity 1080 همراه است، مدل عادی دارای Snapdragon 778G بوده و مدل Pro با Snapdragon 8+ Gen 1 ارائه خواهد شد. طبق فهرست 3C مدل SE و ساده از شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کنند. از طرف دیگر Pro دارای پشتیبانی از شارژ 100 واتی است.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده Honor 80 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)