حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سری آنر ۸۰ فاش شد: استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسخه پرو پلاس

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

هفته گذشته شاهد افشای برخی از اطلاعات Honor 80 Pro Plus بودیم. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات دیگر اعضای سری آنر ۸۰ (نسخه استاندارد و پرو) را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات تلفن های هوشمند آینده آنر بیندازیم.

رزولوشن دوربین اصلی تمام اعضای سری آنر ۸۰ نسبت به نسل قبل ارتقاء خواهد یافت

با آنکه Honor 70 از تراشه اسنپدراگون 778G+ بهره می‌برد. اما آنر ترجیح داده تا در نسل آینده این گوشی هوشمند به سراغ چیپست جدید مدیاتک ۱۰۸۰ برود. Digital Chat Station در ادامه ادعا می‌کند که آنر ۸۰ پرو به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز می‌شود. با آنکه این دو عضو سری Honor 80 در بخش پردازشگر، چندان قدرتمند ظاهر نشدند. اما به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد تا به وسیله بخش دوربین، توجه بخشی از کاربران را به سوی خود جلب کند.

Honor 70

اگر به خاطر داشته باشید، Honor 70 و Honor 70 Pro از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی برخوردار بودند. اما هم اکنون ادعا می‌‌شود که رزولوشن دوربین اصلی نسخه استاندارد جانشین این تلفن هوشمند به ۶۴ مگاپیکسل، و رزولوشن دوربین اصلی نسخه پرو به ۱۰۸ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. اگر شما انتظار زیادی از قدرت پردازشی گوشی هوشمند خود دارید، احتمالا آنر ۸۰ و ۸۰ پرو دستگاه مناسبی برا شما نخواهند بود. اما آنر تصمیم گرفته تا در نسخه پرو پلاس سنگ تمام بگذارد. این تلفن هوشمند مانند نسل پیشین خود، به تراشه ای پرچمدار مجهز خواهد بود. Honor 80 Pro Plus نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. نسخه قبلی این دستگاه به چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده بود.

وب‌سایت GSMArena در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند که آنر ۸۰ پرو پلاس از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی برخوردار خواهد شد. شایعات گذشته حاکی از آن بود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش خمیده AMOLED بهره می‌برد. انتظار داریم که گران قیمت ترین نسخه Honor 80 Pro Plus به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز شود.

آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس به‌ترتیب با تراشه دیمنسیتی 8000 و 9000 معرفی شدند

با توجه به مشخصات فاش شده سری آنر ۸۰، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی