حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ نقره ای شیائومی ۱۳ پرو را ببینید + طراحی دوربین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

ماه گذشته بود که تصویری از نمای جلوی Xiaomi 13 Pro داشتیم و طراحی کاملا قابل انتظار را دیدیم. چند روز پیش طراحی دوربین ۱۳ پرو شیائومی را با تصویری از قاب پشتی آن داشتیم. حالا اما یک تصویر جدید منتشر شده که رنگ نقره ای شیائومی ۱۳ پرو را به همراه طراحی دوربین‌ش نشان می دهد.

رنگ نقره ای شیائومی ۱۳ پرو

گفته می شود Xiaomi 13 Pro از همان سنسور سونی IMX989 بهره خواهد برد که اندازه آن 1 اینچ بوده و رزلوشن 50 مگاپیکسلی دارد. این حسگر پیش تر در Xiaomi 12S Ultra نیز استفاده شده است.

این یک حسگر پرچمدار قابل توجه است است و در بررسی دوربین 12S Ultra نشان داد که با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ چه کاری می‌تواند انجام دهد. سری شیائومی 13 به اسنپدراگون ۸ نسل 2 ارتقا خواهد داشت و همکاری لایکا اینجا نیز وجود خواهد داشت. البته که Xioami 12S Ultra در DxO امتیاز خوبی ثبت کرد اما از mi 11 Ultra همین شرکت نتوانست عبور کند.

شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی ۱۳ پرو – نمای نزدیک دوربین – برند لایکا درون جزیره دوربین

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، طراحی جزیره دوربین در مقایسه با Ultra که دارای یک جزیره دوربین عظیم بود، به طرز شگفت انگیزی ساده‌تر به نظر می رسد.

در حالی که Xiaomi 12S Ultra یک تلفن متمرکز بر دوربین بود، شیائومی 13 پرو مانند یک پرچمدار همه جانبه طراحی شده است. دوربین اصلی این گوشی یک نمونه سه گانه است، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد دو ماژول دیگر نداریم.

نمای جلویی منتسب به Xiaomi 13 Pro

نمای جلویی منتسب به Xiaomi 13 Pro

به غیر از دوربین ها، انتظار می رود شیائومی 13 پرو از همان فرمول نسل قبلی خود با صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی (پنل E6 سامسونگ و وضوح QHD+) پیروی کند.

عکس نمای جلوی Xiaomi 13 Pro به ما 12+3 گیگابایت رم (واقعی + مجازی) را نشان می‌دهد و نام رمز دستگاه “nuwa” است.شماره مدل 2210132C برای مدل چینی و 2210132G برای نسخه جهانی را نیز می‌دانیم.

سری 13 شیائومی اواخر پاییز امسال معرفی خواهد شد. احتمالاً چند هفته پس از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 جدید کوالکام شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ این طراحی دوربین را برای Xiaomi 13 Pro می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)