حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو مشخص شد: پیشرفت تحسین برانگیز نسبت به Xiaomi 12 Pro

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی ۱۲ پرو از نظر عملکرد باتری واقعا دستگاهی متوسط رو به پایین بود. Xioami این موضوع را مد نظر داشته و به نظر می‌رسد که پرچمدار ۲۰۲۳ آن‌ها در این زمینه بهتر است. عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو مشخص شده و پیشرفت تحسین برانگیز نسبت به Xiaomi 12 Pro را نشان می‌دهد.

عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی ۱۳ پرو از باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند، تقریباً مشابه باتری شیائومی ۱۲ اس اولترا و ۵ درصد بزرگتر از باتری شیائومی ۱۲ پرو.

شیائومی 13 پرو امتیاز کلی ۱۱۵ ساعت را ثبت کرده و امتیاز بخش‌های مختلف آن نیز نسبت به نسل قبلی پیشرفت خوبی دارد.

برای مثال در بخش وبگردی نزدیک به ۶ ساعت پیشرفت ثبت می‌شود ک فوق العاده است. پخش ویدیو نیز حدود ۱۰ ساعت بهتر شده است که کاملا قابل توجه محسوب می‌شود. در نهایت مدت زمان مکالمه ۱۵ ساعت افزایش دارد و واقعا باید گفت که تجربه عمر باتری ضعیف شیائومی ۱۲ پرو در نسل بعدی‌ش تکرار نمی‌شود.

تست باتری شیائومی ۱۳ پرو

تست باتری شیائومی ۱۳ پرو

مقایسه عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو با ۱۲ پرو و دیگر رقبا

مقایسه عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو با ۱۲ پرو و دیگر رقبا

شیائومی 13 پرو نسبت به Xiaomi 12 Pro و 12S Ultra مصرف انرژی حالت آماده به کار بهبود یافته‌ای را ارائه می دهد. این دستگاه حدود ۳۰۰ ساعت در این حالت دوام می‌آورد که از ۲۲۰ تا ۲۳۰ ساعت نسل‌های قبلی بسیار بهتر است.

سرعت شارژ شیائومی ۱۳ پرو در حالت Boost و عادی چقدر فرق دارد؟

پرچمدار ۲۰۲۳ شیائومی باتری 4820 میلی آمپر ساعتی خود را با شارژر ۱۲۰ وات HyperCharge شارژ می کند. خوشبختانه شارژر ۱۲۰ وات و کابل مناسب ۶ آمپر درون جعبه و به رایگان قرار دارد.

شیائومی 13 پرو از شارژ بی سیم 50 وات نیز پشتیبانی می کند، اما برای این کار باید شارژر بی سیم 50 واتی مخصوص شیائومی را خریداری کرده و آن را به یکی از شارژرهای سیمی 60 واتی شیائومی وصل کنید.

همچنین این دستگاه از شارژ سیمی معکوس و شارژ بی سیم 10 واتی نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی 13 پرو و 13 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین بهبودیافته لایکا رسما معرفی شدند

گوشی پرچمدار پریمیوم شیائومی ۱۳ پرو از حالت Boost Charge پشتیبانی می کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا سریع‌ترین شارژ ممکن را با توان 120 وات انجام دهید، اما به عنوان یک اقدام پیشگیری از گرمای بیش از حد تنها زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است عمل می کند. این گزینه به طور پیش فرض خاموش است، اما می توانید آن را از داخل تنظیمات باتری فعال کنید.

طبیعتا تست شارژ با حالت Boost انجام شده، زیرا در غیر این صورت تلفن به شارژ 60 یا 80 وات محدود می شود.

این دستگاه با شارژر درون جعبه و حالت شارژ خاص، تنها در 75 ثانیه 10 درصد و در 5 دقیقه به 33 درصد می‌ٰرسد. سپس 61 درصد را در 10 دقیقه و 81 درصد را در 15 دقیقه شارژ می کند.

شارژ کامل ۱۰۰ درصد 22 دقیقه طول کشید که کمی بالاتر از 19 دقیقه وعده داده شده شیائومی است.

سرعت شارژ بدون حالت Boost در ۵ دقیقه اول یکسان و برابر ۳۳ درصد بود. همچنین تا 50 درصد شارژ را در 10 دقیقه انجام می‌دهد، در حالی که در 15 دقیقه به 66 و طی ۲۰ دقیقه به ۸۱ درصد می‌رسد. در نهایت شارژ کامل ۲۷ دقیقه‌ای انجام می‌شود.

این حدود ۵ دقیقه بیشتر از حالت Boost است. باز هم بد نیست، یعنی زیر نیم ساعت دستگاه شما ۱۰۰ می‌شود و همان ۵ دقیقه اول یک سوم باتری را کاملا شارژ می‌نماید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که باتری شیائومی ۱۳ پرو برای‌تان جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)