حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده دیگری از شیائومی ۱۳ فاش شد: بازطراحی ماژول دوربین!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

چند هفته پیش بود که اولین تصویر زنده شیائومی ۱۳ لو رفت. تصویر مذکور، تنها صفحه نمایش پرچمدار آینده شیائومی را نشان می‌داد. هم اکنون اما به لطف عکسی جدید، می‌دانیم که این تلفن هوشمند چه طراحی خواهد داشت. Xiaomi 13 مانند نسل پیشین خود تنها از سه لنز دوربین بهره می‌برد. اما طراحی ماژول دوربین کاملاً دستخوش تغییر شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصویر زنده جدید شیائومی ۱۳ جزئیات طراحی این دستگاه را فاش می‌کند

وقتی صحبت از به روزرسانی در بخش طراحی می‌شود، شیائومی دست به تکنیک جذابی می‌زند. این شرکت معمولاً عمده طراحی یک دستگاه را ثابت نگه داشته اما ماژول دوربین را باز طراحی می‌کند. وقتی که این ماژول دچار دگرگونی می‌شود، این تصور را ایجاد می کند که طراحی گوشی کاملاً جدید است! در تصویر زنده جدید فاش شده از شیائومی ۱۳، شاهد به کارگیری همین تکنیک هستیم. در قاب پشتی این تلفن هوشمند سه لنز دوربین دیده می‌شود. اگرچه برای این ادعا خیلی زود است، اما برخی معتقدند که این دستگاه از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

تصویر زنده شیائومی ۱۳

ماژول دوربین شیائومی ۱۲ به شکل یک مستطیل عمودی طراحی شده بود. نسل آینده این تلفن هوشمند اما از ماژول دوربین مربعی شکل استفاده می‌کند. تفاوت دیگر مربوط به اندازه هر لنز می‌شود. Xiaomi 13 این تصویر را در ذهن کاربر تداعی می‌کند که همه سنسور ها به یک اندازه هستند و به سختی می‌توان سنسور دوربین اصلی را تشخیص داد. نوشته Laser در بالای فلش LED دیده می‌شود. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که این نوشته مربوط به ارتقاء حسگر فوکوس لیزری است. بنابراین انتظار داریم که عملکرد فوکوس شیائومی ۱۳ در هنگام ضبط ویدیو ها، خوب باشد.

سایر قسمت های قاب پشتی Xiaomi 13 چندان قابل توجه نیستند. به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای قاب پشتی شیشه ای بوده که لبه های آن تا رسیدن به فرین خمیده شده اند. ما از قبل نیز می‌دانستیم که تنها ماژول دوربین شاهد بازطراحی خواهد بود. و سایر قسمت های دستگاه طراحی ساده ای دارند. احتمالاً پرچمدار آینده شیائومی تا اواخر سال جاری میلادی معرفی نخواهد شد. بنابراین تا کامل شدن اطلاعات درباره این گوشی باید منتظر بمانیم.

تصویر زنده شیائومی ۱۳ پرو با رابط کاربری MIUI 14 فاش شد!

نظر شما چیست؟ آیا سری پرچمدار آینده شیائومی نسبت به نسل قبل به روزرسانی های مهمی را تجربه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی