حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ جدید رونمایی سری شیائومی ۱۳ لو رفت: بیستم آذر ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در ابتدا قرار بود پرچمداران جدید شیائومی یکم دسامبر (۱۰ آذر) معرفی شوند. این رویداد اما به دلیل درگذشت رهبر سابق چین، جیانگ زمین، به تعویق افتاد. با آنکه هنوز این شرکت تاریخ جدید رونمایی سری شیائومی ۱۳ را اعلام نکرده؛ اما اسکرین شات هایی از اپلیکیشن Mi Store نشان می‌دهد که این تلفن های هوشمند در یازدهم دسامبر (۲۰ آذر ماه) معرفی می‌شوند.

تاریخ جدید رونمایی سری شیائومی ۱۳ از طریق اپلیکیشن Mi Store فاش شد

همان‌طور که اشاره شد، با وجود عدم اعلام رسمی، اما اسکرین شات هایی در ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد تاریخ جدید رونمایی سری شیائومی ۱۳ یازدهم دسامبر خواهد بود. گفته می‌شود که این مراسم ساعت ۷ عصر ( به وقت محلی) برگزار می‌شود. در این رویداد علاوه بر معرفی گوشی های پرچمدار آینده شیائومی شاهد رونمایی MIUI 14، Xiaomi Watch S2، Buds 4 و Xiaomi Mini Host خواهیم بود.

اسکرین شات های منتشر شده در ویبو

تا کنون بسیاری از مشخصات Xiaomi 13 فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به صفحه نمایش AMOLED با وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. این نمایشگر از فناوری DC Dimming برخوردار بوده و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. نیروی پردازشی این دستگاه به وسیله تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد شد. این تراشه از پردازنده گرافیکی آدرینو برخوردار است. شیائومی ۱۳ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. این تلفن هوشمند احتمالا با سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 به دست خریداران می‌رسد.

انتظار داریم که سه لنز دوربین در قاب پشتی نسخه استاندارد پرچمدار آینده شیائومی قرار گیرد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور IMX 989)، دوربین اولترا واید و یک دوربین ماکرو. متاسفانه گزارش وب‌سایت 91mobiles اشاره ای به دوربین تله فوتو نمی‌کند. دوربین سلفی این تلفن هوشمند رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. Xiaomi 13 دارای باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ فوق سریع ۱۲۹ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

رندر شیائومی ۱۳ پرو

به سراغ مشخصات نسخه پرو برویم. این نسخه صفحه نمایش بزرگتری نسبت به شیائومی ۱۳ داشته و لبه های نمایشگر خمیده خواهد بود. انتظار می‌رود که Xiaomi 13 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت یک دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو. دوربین سلفی این گوشی هوشمند همانند نسخه استاندارد وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه نیز به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی دارای باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی باشد.

معرفی شیائومی 13 و iQOO 11 پس از درگذشت رهبر سابق چین به تعویق افتاد

 

نظر شما درباره پرچمداران آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی