حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی شیائومی ۱۳ پرو ۷ اسفند ۱۴۰۱ و در MWC 2023 مشخص خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

نزیک به ۱ ماه و نیم پیش بود که خانواده Xiaomi 13 در چین رونمایی شدند. اگر منتظر عرضه جهانی آن هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی تایید شده که عرضه جهانی شیائومی ۱۳ پرو ۷ اسفند ۱۴۰۱ و در MWC 2023 مشخص خواهد شد.

عرضه جهانی شیائومی ۱۳ پرو

در اعلامیه رسمی این شرکت، اشاره ای به شیائومی 13 نشده است. بنابراین مشخص نیست که آیا این گوشی بخشی از رویداد MWC 2023 شیائومی خواهد بود یا بعدا عرضه جهانی آن‌ها انجام خواهد شد. امیدواریم در روزهای آینده متوجه این موضوع شویم.

خانواده شیائومی ۱۳

خانواده شیائومی ۱۳

هنوز مشخص نیست که قیمت بازار جهانی این ۲ پرچمدار Xiaomi روی چه عددی اعلام خواهد شد. قیمت Xiaomi 13 Pro و Xiaomi 13 در چین به ترتیب از معادل ۷۱۹ و ۵۷۵ دلار آغاز می‌شود. چیزی که مشخص است، عدم عرضه این محصولات با قیمت مذکور در بازار جهانی است اما جالب است بدانید که چقدر تفاوت قیمتی خواهند داشت.

شیائومی ۱۳ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می کند و تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 است و به صفحه نمایش 6.73 اینچی به رزولشن QHD+ و با رفرش ریت متغیر 120Hzمجهز می‌شود. نوع پنل LTPO OLED است و محافظت از آن توسط Gorilla Glass Victus صورت می پذیرد.

شیائومی 13 همچنین دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است، اما با صفحه نمایش کوچکتر و وضوح پایین تر، باتری کوچکتر با شارژ سیمی کندتر و مشخصات دوربین متفاوتی همراه می‌شود.

شما منتظر عرضه جهانی Xiaomi 13 هستید؟

شیائومی 13 پرو و 13 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین بهبودیافته لایکا رسما معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)