حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی ۱۳ تا اوایل بهمن ماه به طور جهانی رونمایی می‌شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

بیلد جدید رابط کاربری MIUI 14 در سرورهای شیائومی به رونمایی جهانی سری شیائومی ۱۳ در ماه جاری میلادی اشاره می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی های پرچمدار، در کنار رابط کاربری MIUI 14 به طور جهانی معرفی شوند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این گزارش بپردازیم.

سری شیائومی ۱۳ تا اوایل فوریه عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که شیائومی در آینده چیز های هیجان انگیزی برای کاربران خود دارد! بیلد های جدید MIUI 14 اخیرا به بیرون درز کرده و نشان دهنده دستگاهی جدید است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند جدید همان نسخه جهانی Xiaomi 13 است. سری شیائومی ۱۳ تا پایان ماه میلادی جاری (تا اوایل بهمن ماه) برای عرضه در بازار های جهانی معرفی می‌شوند.

Xiaomi 13 Pro

یکی از ویژگی های برجسته پرچمداران جدید شیائومی، برخورداری از MIUI 14 است. ادعا می‌شود که این رابط کاربری نسبت به نسل قبل پیشرفت و بهبود های بسیاری داشته. MIUI 14 ویژگی های جدیدی نیز دارد. در این نسخه از رابط کاربری شیائومی سوپر آیکون ها، ویجت های جدید و ویژگی های امنیتی پیشرفته تری در اختیار کاربران قرار گرفته است. سری شیائومی ۱۳ مشخصات سخت افزاری جذابی نیز دارد. این تلفن های هوشمند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهزند. و از دوربین های با کیفیتی برای عکسبرداری استفاده می‌کنند.

چه نسخه استاندارد و چه نسخه پرو، هر دو از تراشه پرچمدار کوالکام برخوردارند. این تراشه بهترین عملکرد را در کنار بهترین عمر باتری در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. البته که ظرفیت باتری های Xiaomi 13 Pro و Xiaomi 13 با یکدیگر متفاوت است. نسخه استاندارد از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده؛ در صورتی که نسخه پرو به باتری پرظرفیت تر ۴,۸۲۰ میلی آمپری مجهز شده است. وب‌سایت Xiaomiui در گزارش خود تأکید می‌کند که شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو به لطف برخورداری از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 عمر باتری بسیار خوبی دارند.

بیلد های MIUI 14

نسخه پایه هر دو دستگاه دارای ۸ گیگابایت حافظه  رم بوده که برای انجام بازی و مالتی تسکینگ کافی است. این میزان حافظه رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قرار خواهد گرفت. ادعا می‌شود که سری شیائومی ۱۳ تا اواخر ژانویه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. زیرا این دستگاه ها قبلا در پایگاه داده IMEI مشاهده شده اند.

شیائومی MIUI 14 براساس اندروید 13 با بهینه‌سازی فراوان رسما معرفی شد + گوشی‌های سازگار

بیلد های جدید MIUI 14 (که احتمالا در سری Xiaomi 13) قرار خواهند گرفت. این اطلاعات نشان می‌دهد که این تلفن های هوشمند تا پایان ماه جاری میلادی یا هفته اول ماه آینده عرضه می‌شوند. این سری از پرچمداران شیائومی سخت افزاری قدرتمند دارد. و مناسب کاربرانی است که کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه می‌خواهند.

نظر شما درباره سری Xiaomi 13 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی