حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO پیکسل ۷ پرو گوگل مشخص شد: بهتر از آیفون ۱۴ پرو

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تست، دوربین، گوگل

شاید موبایل‌های گوگل آنقدرها پرفروش نباشند و این شرکت برنامه‌ریزی خاصی برای تصاحب بازار موبایل نداشته باشد اما در بخش دوربین همیشه یکی از قابل اتکاترین محصولات موبایلی بوده است. از سری نکسوس‌ها بگیرید تا پیکسل‌ها، همه و همه برای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل توصیه شده‌اند. به تازگی امتیاز DxO پیکسل ۷ پرو گوگل مشخص شده و دوباره این شاخصه را تایید می‌کند. دوربین Pixel 7 Pro بهتر از آیفون ۱۴ پرو است و در صدر جدول در کنار آنر مجیک ۴ آلتیمیت می‌نشیند.

امتیاز DxO پیکسل ۷ پرو گوگل

در بخش دوربین Pixel 7 Pro ما شاهد استفاده از همان ترکیب دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی کمی کوچک‌تر از نسل قبلی (با اندازه 1/2.55 اینچی و پیکسل‌های 0.7 میکرومتری به‌جای 0.8) اما با زوم بیشتر (4.8 اپتیکال به‌جای 4 برابر) و یک سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی هستیم.

در قسمت جلویی، این دستگاه دارای همان سنسور سلفی 10.8 مگاپیکسلی مدل استاندارد اما با زاویه دید کمی ‌کمتر است. درحالی‌که برگه مشخصات نشان می‌دهد که هر دو گوشی دارای یک دوربین فوق‌عریض با سنسور یکسان هستند، اما گوگل می‌گوید که مدل پرو از لنزی با 21 درصد زاویه‌دید گسترده‌تر به‌همراه فوکوس خودکار بهره می‌برد که عکاسی ماکرو را فراهم می‌کند.

هر دو گوشی سری Pixel 7 پشتیبانی از ضبط ویدیو 4K 60fps را در تمام دوربین‌ها، نایت مود پیشرفته با ثبت سریع‌تر عکس و پشتیبانی از پرتره سینمایی برای گرفتن ویدیو با میدان کم‌عمق را ارائه می‌دهند. این دستگاه‌ها همچنین قابلیت‌های ضبط ویدیو 10 بیتی HDR را نیز دارا می‌باشند.

امتیاز DxO دوربین پیکسل ۷ پرو

امتیاز DxO دوربین پیکسل ۷ پرو

همانطور که می بینید دوربین Pixel 7 Pro در بررسی DxOmark به امتیاز کلی ۱۴۷ دست پیدا می‌کند. هر چند در ۵ فاکتور اصلی عکاسی با بهترین ها هنوز فاصله دارد اما در بخش عکاسی پرتره و عکس‌های گروهی بهترین عملکرد را ثبت می کند. این احتمالا به دلیل تاکید خاص گوگل بر پردازش صحیح رنگ پوست افراد در آلگوریتم پردازش تصویرش باید باشد.

با نگاهی به جدول و موقعیت این دستگاه و البته بررسی رده قیمتی آن با دیگر رقبای مدعی در این جدول، می‌بینیم که گوگل تلاش خاصی و ویژه ای داشته است تا این دستگاه خوش قیمت را بتواند با دوربین درجه یک ارایه کند.

به این ترتیب گوگل و آنر در بخش دوربین اصلی موبایل رتبه اول DxOmark را در حال حاضر به صورت اشتراکی در اختیار دارند. رتبه دوم اپل و سوم هواوی است، سپس نمایندگان شیائومی و هواوی و در نهایت یک نماینده از سامسونگ!

نظر شما درباره عملکرد گوگل در دوربین Pixel 7 Pro چیست؟

پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل با تراشه Tensor G2 و دوربین پیشرفته معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این همون منبعی هست که کاربر farcry ازش مایه میزاشت ، حالا جدا از اینا دوربینش فوق‌العاده هست حتی پیکسل ۶ پرو هم بنظرم از ۱۴ پرومکس بهتر بود تستاشو تو یوتیوب دیده بودم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)