حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تشخیص تصادف آیفون 14 و اپل واچ هنگام سوارشدن ترن هوایی فعال می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

تشخیص تصادف یک ویژگی جدید و ارزشمند ایمنی می‌باشد که با سری آیفون 14 و اپل واچ اولترا، سری 8 و SE 2 جدید ارائه شده است. با وجود اینکه اپل از سخت‌افزار کاملاً جدید، الگوریتم پیشرفته و بیش از یک میلیون ساعت داده‌های خرابی استفاده می‌کند، اما هنوز نتایج مثبت کاذب درهنگام استفاده از این ویژگی، امری کاملا ممکن است. همان‌طور که مشخص است، ترن هوایی با فریب دادن تشخیص تصادف آیفون و اپل واچ، باعث برقراری تعدادی تماس خودکار به شماره 911 می‌شود.

قابلیت تشخیص تصادف آیفون 14 و اپل واچ هنگام سوارشدن ترن هوایی

گزارشی که توسط Joanna Stern از WSJ و Coaster101 منتشر شده است، بیان می‌کند که در چند هفته گذشته، پارک‌های تفریحی Kings Island و Dollywood متوجه روندی شده‌اند که از مشتریان آیفون 14 یا اپل واچ جدید ناشی می‌شود.

Kings Island حداقل شش بار مختلف مشاهده کرده که تشخیص تصادف به اشتباه توسط ترن هوایی پارک انجام شده است و Dollywood به‌اندازه کافی این موضوع را دیده است که درحال نصب تابلوهایی می‌باشد که از مردم می‌خواهد تا دستگاه‌ها را سوار نشده و یا قابلیت تشخیص تصادف را خاموش کنید.

جالب اینجاست که برخی از تست‌های غیررسمی تشخیص تصادف اپل در راه‌اندازی ویژگی ایمنی مشکل دارند. اما مشخص شد که ترن هوایی دارای ویژگی‌های مهمی برای فریب الگوریتم است که اندازه‌گیری نیروی G، تغییرات فشار، تغییرات GPS/speed و صداهای بلند را درنظر می‌گیرد.

یکی از سخنگویان اپل به Joanna گفت که Crash Detection «در تشخیص خرابی‌های شدید بسیار دقیق است» و این شرکت آن را برای کمک گرفتن از کاربران و درعین‌حال به حداقل رساندن موارد مثبت کاذب بهینه کرده است.

در پاسخ به سؤالاتی در مورد فریب دادن این ویژگی توسط ترن هوایی، سخنگوی این شرکت می‌گوید: «این فناوری آرامش خاطر را فراهم می‌کند و اپل به‌مرور زمان به بهبود آن ادامه خواهد داد.»

تشخیص تصادف آیفون 14 در ترن هوایی

تشخیص تصادف آیفون 14 در ترن هوایی

چگونه این حالت را غیرفعال کنیم؟

تابلوی Dollywood که از مشتریان می‌خواهد دستگاه‌ها را سوار نشوند، به‌احتمال‌زیاد رعایت نمی‌شود و حتی خاموش کردن دستگاه‌ها می‌تواند دردسرساز باشد.

بااین‌حال، با خاموش کردن این قابلیت، می‌توان از وقوع چنین اتفاقی تا حد زیادی ممانعت کرد:

«روشن کردن حالت هواپیما بهترین راه برای جلوگیری از مثبت بودن تشخیص تصادف اشتباه در ترن هوایی است.»

نظر شما درباره فعال شدن قابلیت تشخیص تصادف آیفون 14 درهنگام سوار شدن ترن هوایی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی